Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1928 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

38550 berichten
Martin heeft het weer aardig scherp gezien. is in elk geval aan de overkant van de Noordzee maar waar?
Soms schaam ik me dat ik teveel had gewonnen. Ik hou me nu even terzijde...
Is toch niet moeilijk als "old railway bridge" opzoeken?
De spoorburg in Berwick-upon-Tweed:
https://www.google.nl/maps/@55.7690162, ... FQAw%3D%3D
Ik vind ze altijd mooi, die hoge, en vaak lange, stenen spoorbruggen en viaducten en kan het dan ook nooit nalaten er een foto van te maken.
Heel goed Davinci, de spoorbrug in Berwick on Tweed. Kwam hier langs op mijn rondtocht door Schotland op weg naar New Castle.
volgende voor jou.
Ok, volgende:
Brug 10.jpeg
Fraaie spoorwegviaducht met lichte boogranden.
Gezocht met:
Eisenbahnviadukte aus Ziegelsteinen (Duits)
brick railway viaducts (Engels)
viaducs ferroviaires en briques (Frans)
Maar na scrollen van vele honderden foto's niks gevonden.

Moet nu voor een mevrouw uit Den Haag haar fiets repareren, die bij mij is gebracht.
Klopt, het viaduct bij Cahors.
Hoe heb je het gevonden?
De beurt gaat naar math voor een mooi plaatje.
Omdat jij eerder raadplaatjes uit de Ardennen hebt gepost, heb ik daar als eerste gezocht. Er stonden veel van dit soort viaducten bij, maar de details klopten net niet, zoals de witstenen bogen en de bakstenen ballustrade. Ik twijfelde bij een viaduct in Coo (Belgie). Toen ik om meer zekerheid te krijgen zocht ik naar <viaduc chemin à fer coo> stond Fontanet opeens op de voorste rij en alles klopte.
Irritant genoeg houdt Google-Afbeeldingen zich lang niet altijd aan de zoekopdracht, maar soms heb je geluk.

Volgende
IMG_2748.jpg
Overduidelijk España, een oude watermolen uit 1817, maar ik schiet zelfs hier tekort....
Van alles geprobeerd: ¡Pero nada!