Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vittorio - herstart 2023 - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Vittorio - herstart 2023

Fedor schreef:
ma 17 nov, 2025 21:54
jwkeij schreef:
ma 17 nov, 2025 17:04
Laat ik die 11Ants met Pinion Smartshift nou gewoon hebben!
Ik wilde eigenlijk 13 speed Sram gaan rijden en mijn frame laten aanpassen. Dus ik naar The Bicycle Hub....
Maar toen zag ik de 11Ants Distant met Pinion-bak in combinatie met elektrisch schakelen en was meteen om.

Ps. Er gaat tot 29x2.35" banden in.
Ik heb ook een testrit gemaakt (misschien wel op dezelfde fiets) maar voor mijn huidige gebruik (veel vlak) vond ik de stappen te groot. Ik wacht dus nog even op de Elektronische Rohloffshifter (en dat alle kinderziektes er uit zijn). Dan maar een proefrit maken op een Vittorio Randonneur. Mocht dat bevallen dan gaat die er in Ti komen.
Las het inderdaad op mountainbike.nl. ,dat je de stappen wat groot vond. Zelf vind ik het gelukkig wel meevallen.
Een Vittorio Randonneur in titanium lijkt mij ook een prachtkeuze!
DaVinci schreef:
ma 17 nov, 2025 20:38
Plaatje?
Afbeelding
Wat een machtig mooie fiets.
Jurr schreef:
ma 17 nov, 2025 22:06
Zou op de P1.18 ook wel leuk zijn dat electronisch schakelen, maar daar is het (nog?) niet op mogelijk toch?
Helaas niet want anders had ik al lang een 11Ants onder mijn kont gehad.
jwkeij schreef:
wo 19 nov, 2025 14:01
Las het inderdaad op mountainbike.nl. ,dat je de stappen wat groot vond. Zelf vind ik het gelukkig wel meevallen.
Had ik nog in Zuid-Limburg gewoond, dan had ik hem zeker gekocht want voor heuvelachtig terrein hebben de grote stappen veel minder impact - en het grote bereik des te meer.
Fedor schreef:
wo 19 nov, 2025 22:44
Jurr schreef:
Zou op de P1.18 ook wel leuk zijn dat electronisch schakelen, maar daar is het (nog?) niet op mogelijk toch?
Zou toch niet onmogelijk moeten zijn als ze het al bij de 12 speed doen zou je zeggen...
Fedor schreef:
wo 19 nov, 2025 22:44
Jurr schreef:
Ik ga er stiekem wel vanuit dat de 18 er ook wel electronisch komt. Want als het bij de 12 kan, lijkt mij dat het ook bij 18 kan.
jwkeij schreef:
ma 17 nov, 2025 17:04
Ps. Er gaat tot 29x2.35" banden in.
Rij ik nu ook op, fijne bandenmaat. En natuurlijk een prachtig titanium rijpaard bezit je daar! :D

Misschien mezelf toch ook maar eens trakteren op een bezoek aan The Bicycle Hub. :)
Jurr schreef:
wo 19 nov, 2025 23:22
Zou toch niet onmogelijk moeten zijn als ze het al bij de 12 speed doen zou je zeggen...
Blijkbaar toch lastig. Er is ook een mechanische mogelijkheid om met dropbarshifters een Pinion te bedienen (Hilite Hibox) maar ook die is alleen geschikt voor de 12-speed.