Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsers samen naar wereld-fiets-films - Forum Wereldfietser

Wereldfietsers samen naar wereld-fiets-films

De komende drie maanden kun je in heel Nederland en België genieten van The Big Bike Film Night!

🎬 Nieuwsgierig? Bekijk alvast de teaser: https://youtu.be/es-LelGKDh0?si=lZTWvUyhxD-eIx2D
🎟️ Tickets reserveren gaat heel eenvoudig via: https://bigbikefilmnight.nz/nl/buy-tickets/

Maak er een gezellige avond van! Spreek vooraf af met andere Wereldfietsers om bijvoorbeeld samen te gaan eten. Meld hier in het forum in welke stad jij de film bezoekt en sluit je aan bij anderen.
Ha, liefhebbers voor Rotterdam 30 november? Eerst vooraf hapje eten? Groet, Paul
Hoi Paul, ik heb ook een ticket voor Rotterdam!
Groet, Hetty
Hi Hetty, leuk idee, ik zal je een privé bericht sturen, wellicht vooraf ergens eten. Groet, Paul
Ha leuk dat het hier ook wordt vermeld!
Paar dagen geleden al 2 kaarten besteld voor mezelf en een hele goede vriend.
We gaan naar de avondvoorstelling, zeer benieuwd naar en ook hoe de geweldig luxe rode stoelen zullen zitten! :D
Anderzijds baalde ik wel even flink, dat ik niet al jaren eerder wist van The Big Bike Film Night. :|

Afbeelding
De Big Bike Film Night is dit jaar te zien in bioscopen door het hele land.
Omdat we op locaties door heel het land draaien, kunnen we wel wat extra hulp gebruiken bij het ontvangen van bezoekers en het scannen van tickets.

Lijkt het je leuk om te helpen? Het kost je ongeveer een uurtje voor de voorstelling en na de voorstelling half uurtje — en tussendoor kun je gratis naar de film!

Hieronder vind je de plaatsen waar we nog hulp kunnen gebruiken.
Heb je interesse? Stuur dan een PB met je naam, e-mailadres, telefoonnummer en de locatie waar je wilt assisteren.
info@easyfunevnts.nl

Assen: De Nieuwe Kolk - Donderdag 4 December- 19:00 uur 2 personen

Den Bosch: Kinepolis - Donderdag 11 December - 20:45 uur 3 personen

Eindhoven: NatLab - Zondag 2 November - 15:00 en 19:00 uur 2 personen

Enschede: Kinepolis - Donderdag 20 November - 18:45 uur 2 personen

Groningen: Kinepolis - Dinsdag 2 December - 19:45 uur 3 personen

Haarlem: Kinepolis - Donderdag 6 November - 19:45 uur 3 personen

Nootdorp: CulturA & Zo - Vrijdag 7 November - 19:30 uur 4 personen

Zoetermeer: Kinepolis - Dinsdag 25 November - 20:45 uur 2 personen
Eén kaartje beschikbaar (voor de Big Bike film in UTRECHT 15 oktober!!
Die avond is uitverkocht.
Voor normale ticketprijs.
Wie wil?
Update aantal vrijwilligers
BigBikeFilmNight schreef:
za 11 okt, 2025 11:00
De Big Bike Film Night is dit jaar te zien in bioscopen door het hele land.
Omdat we op locaties door heel het land draaien, kunnen we wel wat extra hulp gebruiken bij het ontvangen van bezoekers en het scannen van tickets.

Lijkt het je leuk om te helpen? Het kost je ongeveer een uurtje voor de voorstelling en na de voorstelling half uurtje — en tussendoor kun je gratis naar de film!

Hieronder vind je de plaatsen waar we nog hulp kunnen gebruiken.
Heb je interesse? Stuur dan een PB met je naam, e-mailadres, telefoonnummer en de locatie waar je wilt assisteren.
info@easyfunevnts.nl

Assen: De Nieuwe Kolk - Donderdag 4 December- 19:00 uur 1 persoon

Den Bosch: Kinepolis - Donderdag 11 December - 20:45 uur 2 personen

Eindhoven: NatLab - Zondag 2 November - 15:00 en 19:00 uur 1 persoon

Enschede: Kinepolis - Donderdag 20 November - 18:45 uur 2 personen

Groningen: Kinepolis - Dinsdag 2 December - 19:45 uur 1 persoon

Haarlem: Kinepolis - Donderdag 6 November - 19:45 uur 2 personen

Nootdorp: CulturA & Zo - Vrijdag 7 November - 19:30 uur 4 personen

Zoetermeer: Kinepolis - Dinsdag 25 November - 20:45 uur 2 personen
Heel misschien ga ik 2 november naar Eindhoven, ik laat het even afhangen van hoe ver ik ben ingepakt voor mijn fietsavontuur in ZO Azie (vlieg de 4e en werk de 3e nog ;-)