Additionally, paste this code immediately after the opening tag: cycle toers - Forum Wereldfietser

cycle toers

Goedemorgen allemaal

Heeft iemand ervaring met CycleToers? Zijn alternatieve betraubare fietsvakantie aanbieders?
Ik ben aan oriënteren om in okt-nov in een zonnige en warme land te gaan fietsen.Geen bikepacking.
Alvast bedankt voor een reactie

Mvg M
Wij hebben ons enkele weken geleden naar Sisteron in Zuid-Frankrijk laten brengen met Cycletours. We zijn heel tevreden over de reis. Misschien kwam dat deels ook wel doordat er maar 6 personen met fiets de reis maakten. Bij 55 personen wordt het wellicht een andere ervaring. Mijn conclusie van deze bus is ook dat ze niet snel een reis annuleren vanwege een (te) lage bezetting.

Pieter
Ik ben inmiddels een keer of vijf met cycletours.nl op stap geweest en ben alleen maar positief.
Je moet wel in een bus in een stoel kunnen slapen om een aardige reis te hebben.
En hopen dat (ondanks de instructies/ verzoeken van de chauffeur) niemand het toilet misbruikt.
Wat zoek je precies?
Een eenvoudige busreis met een retourtje om in het zuiden van Europa te komen en daar zelf je gang te gaan? Dat koopt Cycletours extern in bij oa Juijn.

Of een groepsreis met anderen? Of een individuele reis waarbij je hotels en bagagevervoer voorheen geregeld zijn?
Dat organiseert Cycletours zelf.
Cycle Tours heeft geen bussen rijden in oktober, november ...
Rijdt alleen van april tot en met september
Mario Cipolla schreef:
zo 14 sep, 2025 08:39
Zijn alternatieve betraubare fietsvakantie aanbieders?
Vos Travel, SNP Reizen, Eigen-Wijze Reizen, en Onderweegs in Italië zijn de partijen waar ik ervaring mee heb. Allemaal prima tot heel goed.
Enroute is er ook nog. Goede ervaringen mee.