Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waar heb jij vandaag gefietst? - Pagina 23 - Forum Wereldfietser

Waar heb jij vandaag gefietst?

447 berichten
Nu in Davos!
20250911_160753.jpg
Nu aan ontbijt met dit adembenemende uitzicht, op 1640 meter hoogte!
Vanmiddag vlieg ik terug naar huis!
20250912_084759.jpg
Ben momenteel op Zürich Kloten. Wat een service van Swiss: binnen 10 minuten na aankomst en inchecken heb ik de fietsdoos al en nog gratis ook. De doos heeft het personeel bij me gebracht. Zit nu bij de gate.

Vrijdag middernacht thuis gekomen, moe en spierpijn, maar knalmooie fietstocht gehad in CH en FL. Slechts tien minuten regen gehad en één kleine lekke band.
Vandaag ook in Zwitserland, de Klausenpas gefietst. Was toevallig afgesloten voor autoverkeer vanwege een fietsevenement, Klausen Monument. Héél veel fietsers op deze prachtige col, schitterend. Nu in Altdorf kamperen bij de boer, byherger. Aanrader, klein knus campinkje voor 10 CHF voor 1 persoon + 1 tent.
Vanmorgen testritje in de buurt van mw non-fixie's nieuwste aanwinst: een Gitane Super Evry. Een fijn lichtgewicht karretje.
IMG_20250914_113223904_HDR.jpg
Mooi fietsje die Gitane.
Proefrit geslaagd?
DaVinci schreef:
ma 15 sep, 2025 09:54
Mooi fietsje die Gitane.
Proefrit geslaagd?
Zeker. Rijdt "erg licht en soepel" was het commentaar, en dat van iemand die toch al aardig verwend was met mooie fietsjes (al zeg ik het zelf).

Was absoluut jouw rit naar Kaldenkirchen waard! :D

Punt van aandacht zijn nog wel het stuur en de handgreepjes, die qua comfort en handposities nogal te wensen overlaten en na een kilometer of tien al wel begonnen te irriteren. Daar mag ik dus nog wat aan doen.
stuur gitane.jpg
DaVinci schreef:
ma 15 sep, 2025 09:54
Mooi fietsje die Gitane.
Prachtige fiets, inderdaad.