Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Big Agnes Crag Lake 3 - Forum Wereldfietser

Te koop: Big Agnes Crag Lake 3

Wij verkopen onze Big Agnes Crag Lake 3. Wij hebben hem ergens tussen de 15 en 20 nachten gebruikt, maar gaan toch weer terug naar onze oude vertrouwde MSR Mutha Hubba. De tent is in goede staat, maar er is al in het begin één klein gaatje in het gaas van de binnentent gekomen. Deze hebben wij geplakt met tearaid en dit doet niks af aan de functionaliteit.

Alle specificaties zijn terug te vinden op https://eu.bigagnes.com/nl/products/crag-lake-sl3. Hij weegt ongeveer twee kilo, is officieel voor drie personen geclassificeerd maar dat is wat ons betreft te ambitieus. Twee personen past beter, en je kan dan nog net wat van je bagage ook in de binnen tent houden. De tent heeft twee ingangen zodat je niet over elkaar heen hoeft bij het naar binnen en naar buiten gaan.

Hij staat op Marktplaats voor €240 maar wordt hier verkocht voor €200. De tent is op te halen en te zien in Amersfoort, of te verzenden op risico van de koper.

Bijlagen

Mag ik vragen waarom je terug keert naar de MSR?
Wij overwegen juist om over te stappen naar bijv een Big Agnes Copper Spur. Dit omdat de ingang veel praktischer zit dan bij de Mutha Hubba.
Luxe problemen…. :wink:

Gr Anja
De MSR is net wat ruimtelijker en daardoor geschikter voor onze geplande reis volgend jaar! Verder hadden we weinig aan te merken op de Big Agnes.
ULTD schreef:
do 11 sep, 2025 09:00
De MSR is net wat ruimtelijker en daardoor geschikter voor onze geplande reis volgend jaar! Verder hadden we weinig aan te merken op de Big Agnes.
Ik zie het, nu ik de specificaties beter bekijk.
De copper spur lijkt ook ruimer te zijn dan deze BA.
En de MSR is natuurlijk een balzaal.
Wij hebben ook een tijdje ( ter overbrugging ivm lekkage MSR) een Decathlon Forclaz 900 3p gebruikt. Ook een geweldige tent, heel ruim, extra bergruimte en allebei een zij ingang.
Iets zwaarder en stond iets minder strak dan de MSR. Maar voor die prijs is het een mooie optie.

Veel plezier volgend jaar, waar gaan jullie fietsen?

Groetjes Anja
dijken63 schreef:
do 11 sep, 2025 09:12
ULTD schreef:
do 11 sep, 2025 09:00
Ik zie het, nu ik de specificaties beter bekijk.
De copper spur lijkt ook ruimer te zijn dan deze BA.
En de MSR is natuurlijk een balzaal.
Wij hebben ook een tijdje ( ter overbrugging ivm lekkage MSR) een Decathlon Forclaz 900 3p gebruikt. Ook een geweldige tent, heel ruim, extra bergruimte en allebei een zij ingang.
Iets zwaarder en stond iets minder strak dan de MSR. Maar voor die prijs is het een mooie optie.

Veel plezier volgend jaar, waar gaan jullie fietsen?

Groetjes Anja
Zuid Amerika, waar en wanneer precies dat weten we nog niet.
De tent is inmiddels verkocht.