Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop Idworx Easy Rohler Evo - Forum Wereldfietser

te koop Idworx Easy Rohler Evo

Idworx zo goed als nieuw weinig kilometers owv leasefiets van het werk maat XL met Rohloff naafversnelling; met Son naafdynamo en Edel Lux koplamp origineel afgemonteerd Long Life kettingblad uit gehard staal en extra geharde KMC X1 ketting in combinatie met idworx kettingkast ; kan ook riem op geplaatst worden evo model open kader; Magura Firm Tech hydraulische remmen ; EBB long life excentrische trapasbehuizing met geïntegreerde RVS kogellagers ; handgespaakte wielen met Idworx Rigida Darim velgen ; tubus drager; de Easy Rohler Evo is geschikt voor woon-werkverkeer en de ideale fijn lopende vakantiefiets , 2400 euro
Hallo Johstu, ik heb belangstelling en zou graag met je in contact komen. Ik heb me net op Wereldfietser geregistreerd en kan je geen pb sturen.
Bert
Dag Johstu, al eerder probeerde ik je een pb te sturen, maar dat lijkt te zijn mislukt. Graag zou ik meer over de fiets weten, zoals - heb je de fiets nieuw gekocht en wat is de aankoopdatum?
- wat is je lengte?
En zou je me enkele (detail)foto's willen sturen om een eerste indruk te krijgen?
Waar is de fiets te zien?
Met vriendelijke groet
Bert
Johstu schreef:
di 19 aug, 2025 20:04
Idworx zo goed als nieuw weinig kilometers owv leasefiets van het werk maat XL met Rohloff naafversnelling; met Son naafdynamo en Edel Lux koplamp origineel afgemonteerd Long Life kettingblad uit gehard staal en extra geharde KMC X1 ketting in combinatie met idworx kettingkast ; kan ook riem op geplaatst worden evo model open kader; Magura Firm Tech hydraulische remmen ; EBB long life excentrische trapasbehuizing met geïntegreerde RVS kogellagers ; handgespaakte wielen met Idworx Rigida Darim velgen ; tubus drager; de Easy Rohler Evo is geschikt voor woon-werkverkeer en de ideale fijn lopende vakantiefiets , 2400 euro
Beste, indien nog te koop heb ik belangstelling.

Groet pieter ettes.

Edit moderator2: emailadres verwijderd. Communicatie via Forum (mail of PB)