Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen rond de kerst - Forum Wereldfietser

fietsen rond de kerst

Rond half dec./begin januari zou ik (vrouw, 35, Utrecht) graag een week of drie gaan fietsen. Het liefst ga ik richting Vietnam/Cambodja/Laos, maar sta open voor evt. andere bestemmingen.
Welke m/v van 30-45 jaar wil mee?

Ik ben een ervaren reiziger, maar mijn fietservaring beperkt zich tot Europa, ben geen bergfietser. Het gaat me ook niet om zo snel mogelijk.
Voor mij is fietsen een middel(het perfecte vervoermiddel) en niet het doel. Het liefst zou ik een beetje een route plannen, maar alles hoeft wat mij betreft zeker niet 'vast' te staan.
Kernwoorden: relaxt, low-budget, improviseren (open staan voor wat je onderweg tegen komt en meemaakt).

Groetjes, Eva

8) Hallo Eva,
Leuk idee fietsen rond die tijd. Ik zelf ben nog van plan in februari/maart naar andalusie te fietsen voor 2 weken. Ik zelf ben redelijk fanatiek, maar laat me makkelijk verleiden tijd vrij te maken om onderweg van het land te genieten. Ik zelf ben nog nooit buiten europa geweest, ik wil nog wel eens een fietsen in een mooie natuurrijk land buiten europa.
Verder welke afstand per dag is voor jouw normaal - in bijv. een licht heuvelachtig landschap? Ik zelf houd van alle landschappen - licht heuvelachtig met af en toe een bergpas erin.
Ik ben dit voorjaar bijv. 2 weken wezen fietsen vanaf Allicante richting Andalusie en in mei 2 weken in Sardinie. Ik zelf ben ook low budget ingesteld en houd van wildkamperen.

Groet
Paul