Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Koga Randonneur framemaat 54 (herenmodel) - Forum Wereldfietser

Te koop: Koga Randonneur framemaat 54 (herenmodel)

Te koop aangeboden: een Koga Randonneur uit 2013. Herenmodel, framemaat 54", uitgerust met Shimano LX groep (derailleur is Shimano XT). Kleur is zwart met rode accenten.

Deze fiets heb ik tot 2022 elk jaar gebruikt voor fietsvakanties van 1 tot 2 weken in de zomer en daarbuiten voor dagtochten en langer woon-werkverkeer. De kilometerstand schat ik rond de 14.000 km. In 2022 heb ik een andere fiets aangeschaft en de Koga al te koop aangeboden op dit forum en Marktplaats, helaas elke keer zonder succes. Zelfs dhr. Hoedje uit Haarlem had helaas geen interesse. :o

De vraagprijs die ik voor ogen heb is €350,00, maar ik sta open voor andere voorstellen. Het belangrijkste is dat iemand anders er nog veel plezier van heeft!

Staat, onderdelen en onderhoud
  • Frame is volledig van staal (ook de voorvork) en in goede staat. Er zijn lichte gebruikssporen.
  • De velgen tonen duidelijk gebruikssporen, maar zijn nog in redelijke staat (achterwiel) en goede staat (voorwiel).
  • Tandwielen voor- en achterzijde en derailleur zijn in goede staat. De huidige ketting is nog niet versleten.
  • Naafdynamo voor licht, lampen hebben standlichtfunctie en kunnen via sensor zelf aan en uit gaan.
  • De huidige buitenbanden kunnen nog aardig wat kilometers mee.
  • Bagagedragers voor en achter van Tubus (voor met standaardje van Koga om te voorkomen dat'ie omvalt) en bevatten wat slijtageplekken door fietstassen.
  • Gemonteerde pedalen zijn combipedalen van Shimano XT (met duidelijke gebruikssporen, maar in goede staat), originele pedalen zijn nog aanwezig en worden los meegeleverd (met zeer lichte gebruikssporen).
  • Gemonteerde bidonhouders (2 stuks) zijn origineel, frame biedt mogelijkheid tot installatie 3e bidonhouder. Bidons niet inbegrepen.
  • Vlinderstuur is origineel en is alleen de eerste 4 jaar door mij gebruikt (duidelijke gebruikssporen).
  • Zadel is origineel, is al die tijd door mij gebruikt (duidelijke gebruikssporen, maar in goede staat).
  • Reserve remkabel (1 stuks) wordt meegeleverd.
  • Reserve remblokjes (2 stuks) en reserve spacers en boutjes voor montage worden meegeleverd.
Vervangen in 2015: achterlicht
Vervangen in 2017: balhoofd, tandwielcassette achter, ketting (uitgevoerd door de Vakantiefietser)
Vervangen in 2020: bottom bracket, shifter rechts voor tandwielen achter (uitgevoerd door de Vakantiefietser)

Stuur me een persoonlijk bericht of een reactie bij vragen of interesse.

Bijlagen

54 inch...? lijkt me erg groot, toch? 8)