Additionally, paste this code immediately after the opening tag: foto's plaatsen in bericht - Forum Wereldfietser

foto's plaatsen in bericht

Het lukt mij niet om foto's te plaatsen in een bericht dus via de Afbeelding dan probeer ik de foto te plakken maar lukt niet.
de knop bijlagen toevoegen heb ik in het verleden gebruikt maar lijkt niet te werken nu, ik heb een het in zowel een nieuw bericht als een bestaand bericht geprobeerd.
hoor graag hoe het wel moet.
Testje:
IMG_9882.jpeg
Groet,
Tom.
@robgru
Gelukkig biedt het forum en antwoord op al je vragen.
faqpage
Het lijkt vanuit de andere kant van de wereld normaal te werken…
“Bijlage uploaden” > “Bestanden toevoegen” > “Fotobibliotheek” > foto kiezen > in tekst plaatsen.

Groet,
Tom.
Inderdaad hier krijg ik de tab bijlage uploaden
Maar in een prive conversatie als ik een reactie geef niet meer. Er is wel een button bestand toevoegen maar die werkt niet

Graag advies hoe ik wel fotos via privebericht kan versturen
Dat kan niet meer, of het ooit terugkomt is even de vraag. Zelf ook al een keer melding van gemaakt.
Een optie zou nog kunnen zijn een link naar de afbeelding in bijvoorbeeld je dropbox of anders misschien instagram account, die richting moet je dan denk ik gaan bewandelen.
_Peter_ schreef:
wo 13 aug, 2025 15:54
Dat kan niet meer, of het ooit terugkomt is even de vraag. Zelf ook al een keer melding van gemaakt.
Een optie zou nog kunnen zijn een link naar de afbeelding in bijvoorbeeld je dropbox of anders misschien instagram account, die richting moet je dan denk ik gaan bewandelen.

Peter, dank,

maar ik begrijp niet goed waarom, het is heel erg onhandig en lastig,
Hierbij verzoek om het toch weer mogelijk te maken