Ben jij een tourfietser in hart en nieren – of wil je dat graag worden – en droom je ook van lange tochten door Europa (of verder)? Dan hoor ik graag van je!

Ik ben 31 jaar en heb inmiddels zo’n 10.000 kilometer aan fietsreizen door Europa achter de rug (Barcelona, Rome, Boedapest). Wat mij het meest aanspreekt in deze manier van reizen is de eenvoud en vrijheid: wildkamperen is mijn standaard, met af en toe een camping of een overnachting bij een local thuis via Warmshowers.

Op dit moment ben ik niet direct op zoek naar een fietsmaatje, maar ik wil alvast in contact komen met mensen tussen de 25 en 40 jaar oud die openstaan voor het plannen van toekomstige reizen. Geen haast, geen vaste plannen – gewoon de intentie om ooit samen een mooie tocht te maken, wanneer het uitkomt voor ons allebei.

Dus: voel jij je aangesproken, deel je mijn liefde voor het buitenleven, fietsen en het avontuur, en lijkt het je leuk om in de toekomst eens samen op pad te gaan? Laat dan zeker van je horen, want dan neem ik graag contact met je op.

Wie weet waar het toe leidt! Groet, Ludo!
(stuur mij een PM!)