Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fiets overdag stallen in Parijs - Forum Wereldfietser

fiets overdag stallen in Parijs

Ik ben op zoek naar een plek waar ik mijn fiets incl. bagage overdag in Parijs kan stallen. Ik kom 's ochtends vroeg aan, en vertrek 's avonds weer. Tips? Alvast reuze bedankt!
Als ik even Google dan kom ik deze site tegen: https://www-paris-fr.translate.goog/en/ ... tr_pto=sge
Wel veel via een abonnement, maar ook welke met een dagtarief werken.
Kom je aan op een treinstation en vertrek je daar weer? Wellicht is daar een beveiligde stalling en zijn er ook bagagekluisjes aanwezig.
In Londen stond ik voor hetzelfde.
- parkeergarage (wellicht met fietsparkeerplekken)
- Op treinstation in een fietskluis
- Afgesloten fietsboxen

Ik kon zelf mijn fiets stallen bij een fietsenwinkel (Evans cycles) mét bewaakte fietsenstalling achter de winkel.
Wij waren vorig jaar ook op zoek naar een plek om onze fiets te stallen in Parijs. Uiteindelijk besefte ik dat ik me vooral zorgen maakte om de fietstassen. Die hebben we opgeslagen in de bagagekluisjes op Gare de Lyon, en daarna zijn we met de fietsen zonder bagage de stad ingetrokken. Er zijn tegenwoordig zoveel fietsen en dus ook fietsenrekken op straat in Parijs dat ik het wel aandurfde om de fietsen overdag enige tijd op straat te stallen, uiteraard met een goed slot eromheen. Leek me onwaarschijnlijk dat iemand op klaarlichte dag op een drukke straat mijn kettingslot zou gaan open zagen.