Goedemorgen,
Ik verkoop mijn Avaghon x29 fiets.
De kenmerken zijn;
herenframe maat M RAL Framboosrood (ikzelf ben vrouw en 1.73m lang)
Rohloff met Gates riemaandrijving
Magura MT Hydraulische schijfremmen
Marathon almotion 50-622 banden
verlichting SON naafdynamo en B&M verlichting op dynamo
Shimano XT Combipedalen
Aanschafdatum: 22-07-2022
Aanschafprijs €5400,-,
Verkoopprijs vanaf €3150,- (fiets is helemaal nagekeken; alleen schrijfremmen moeten opnieuw afgesteld en schijfremblokjes dienen vervangen te worden, rondom het slot zit een deukje met wat lakschade dat hersteld moet worden)
Verkoopprijs vanaf €3500,- (inclussief bovenstaande reparaties)
Met heel veel plezier heb ik prachtige tochten gemaakt op deze geweldige sportieve, wendbare en comfortabele fiets. Zowel te gebruiken als snelle fiets over asfalt voor woonwerk verkeer als op offroad avonturen. Een vakantiefiets met mountainbike eigenschappen, die ook nog eens snel fietst over asfalt.
Heeft u interesse in de fiets neem graag contact met mij op!
Vriendelijke groet,
Dian den Otter
Ik verkoop mijn Avaghon x29 fiets.
De kenmerken zijn;
herenframe maat M RAL Framboosrood (ikzelf ben vrouw en 1.73m lang)
Rohloff met Gates riemaandrijving
Magura MT Hydraulische schijfremmen
Marathon almotion 50-622 banden
verlichting SON naafdynamo en B&M verlichting op dynamo
Shimano XT Combipedalen
Aanschafdatum: 22-07-2022
Aanschafprijs €5400,-,
Verkoopprijs vanaf €3150,- (fiets is helemaal nagekeken; alleen schrijfremmen moeten opnieuw afgesteld en schijfremblokjes dienen vervangen te worden, rondom het slot zit een deukje met wat lakschade dat hersteld moet worden)
Verkoopprijs vanaf €3500,- (inclussief bovenstaande reparaties)
Met heel veel plezier heb ik prachtige tochten gemaakt op deze geweldige sportieve, wendbare en comfortabele fiets. Zowel te gebruiken als snelle fiets over asfalt voor woonwerk verkeer als op offroad avonturen. Een vakantiefiets met mountainbike eigenschappen, die ook nog eens snel fietst over asfalt.
Heeft u interesse in de fiets neem graag contact met mij op!
Vriendelijke groet,
Dian den Otter