door
Roel01 » do 03 jul, 2025 20:56
Hallo JensNL,
Bedankt voor je reactie. Het gaat mij er niet om dat ik mijn uitrusting niet terug heb in 14 dgn! De opmerking over 14 dgn had ik voor mijn reis al gelezen! Het gaat erom, dat ik mijn gegevens volgens instructie heb doorgegeven, maar zie vervolgens dat mijn whatsapp niet niet gelezen wordt, dan komt er vanzelf een moment dat ik ga twijfelen. Vervolgens wordt er ook niet gereageerd op email. Als dan na 14 dgn mijn geduld op is, en ik vandaag persé wil weten wat de status is, lijkt mij dat niet vreemd. Vervolgens krijg ik dus géén gehoor met bellen, geen reactie op sms, whatsapp en email. En door het park Flaminio ook bepaald niet geholpen.
Hoe ingewikkeld is het om even te bevestigen dat het goed komt / mijn spullen op de planning staan, 'what ever'. Eén duimpje was al voldoende geweest.
Inmiddels is er contact geweest en afspraak voor afleveren. Ik heb excuses ontvangen én aanvaard en heb geheel vrijblijvend geadviseerd om iets te bedenken op de communicatie. Whatsapp kan ook automatisch beantwoorden, ik zeg maar wat.
Dat jij overigens nu nog precies weet hoeveel dgn, uren en minuten het geduurd heeft voordat je je spullen terug had geeft aan dat je er enorm op zat te wachten of cynisch bent. Ik denk dat laatste en dat vind ik een beetje flauw eerlijk gezegd.
Ik heb een serieuze vraag gesteld, misschien mijn zorgen voorbarig, maar hoe had ik dat dan moeten weten?
Groeten,
Roel