Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1880 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

37596 berichten
En het is goed geraden. Hoe dan? 🤔
Ik ben niet op die camping geweest maar wel aan het Como meer. Aan de overkant zie je die openingen van die typische Italiaanse tunnels rondom het meer, het had nog het Garda meer kunnen zijn maar dit beeld van twee plaatsen aan de overkant met die bergen zo, alleen doet streetview moeilijk met al die tunnels.

Toen ik daar ging zwemmen vond mijn vriendin dat spannend, dus ik zei dat er niks in het water kon zitten om je druk over te maken. Zwemt er toch een slang voorbij...
Erg moeilijk plaatje. Er lijkt een soort van vier grote "nietjes" tussen de bomen te staan en links nog een met Iets daarboven lijkt een toren te staan, de verkeerstoren van Schiphol? Daar is het landschap te rommelig voor. Dan misschien een TV-toren, waarbij de buis door de vaagheid niet te onderscheiden valt. Rechts een soort van vestingwallen? Ik kom er niet uit...
Is het bij zonsopgang of zonsondergang? In belang van de richting.
Je zit met je eerste gedachte heel erg goed Martin.
"Elke ochtend als ik rond 8u naar mijn werk fiets dan maak ik op deze plek deze foto."

:)
Dan kijk je om 8 uur ´s morgens (eind van de winter waarschijnlijk) in de OZO-richting, een waterpartijtje links en ik trek een lijn in WNW richting vanaf de verkeerstoren van Schiphol en dan moet het dit hier zijn. Die twee bomen vooraan kloppen wel.
https://www.google.com/maps/@52.3239009 ... FQAw%3D%3D
Bingo. Helemaal goed Martin. Dan is de beurt weer aan jou.
Hier is de volgende, helaas is er geen Streetview. De naam van de kerk en de plaats is wel voldoende, met eventueel een link.
DSC09058.jpg
St Andrew parish church, Guernsey
https://wikishire.co.uk/wiki/Saint_Andrew,_Guernsey
Zeer goed, Math en de volgende is voor jou.
Bijzonder zijn die planten op de voorgrond, hé?
Het was niet moeilijk zoeken, omdat je op dit forum vaak over jullie reis naar Guernsey hebt verteld.

Volgende is weer een kerk, nu op het Europese continent. Er is streetview van deze plek.
F9A2A49F-16A1-4240-A08D-4CA96CC21615.jpeg
Noord Spanje, omgeving van Bilbao? 🤔
Noord Spanje is goed. Het is niet in Baskenland.
Dan zal het wel in het noordelijk deel zijn van jouw recentste tocht neem ik aan. Ik laat het zoeken maar aan anderen over.
route-2025.jpg
route-2025.jpg (105.06 KiB) 139 keer bekeken
Ja, het plaatje is van mijn tocht van dit jaar. Maar het kaartje hierboven is niet precies wat ik gereden heb. Wel over de omcirkelde plaatsen, maar daartussen vaak anders.

Ik schat dat mee dan een handvol Wereldfietsers langs de plek zijn gefietst.
Heb me suf gezocht en gescrolld tot het einde kwam met "pequeñas iglesias en el noreste de España", Nada, niets.
Om het zoekpad verder te versmallen : de plek ligt aan de route naar Santiago de Compostela, vlak bij één van de bekendste monumenten op die route.