Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKG Cycling Cuba - Forum Wereldfietser

TKG Cycling Cuba

Hallo Ik ben op zoek naar de Lonely planet Cycling Cuba.
Laat maar weten of je er een hebt... :lol:
martin langevoord schreef:Hallo Ik ben op zoek naar de Lonely planet Cycling Cuba.
Laat maar weten of je er een hebt... :lol:
http://www.amazon.com/Lonely-Planet-Cyc ... 1864502495

Bizar als je ziet voor hoeveel geld de Cycling Cuba en Cycling Vietnam gidsen weggaan! Meer dan honderd dollar!

Martin neem dan gewoon een normale LP. Of vraag aan Vlieg & Fiets of Global Cyclist hun route. Misschien moet je hiervoor betalen, maar het zal meer up-to-date zijn dan deze oude LP. Ik vond de Cycling Cubas gids niet bijster zinvol.

Ik heb hem maar ik doe hem niet weg. Ik zou je ook niet aanraden om hem als gids te gebruiken: de informatie was deels al gedateerd toen ik hem enkele jaren geleden gebruikte. Voor fietsroutes en onderkomen op die routes heb je waarschijnlijk meer aan recente routeboekjes van Vlieg en Fiets.

De algemene informatie over Cuba (gebruik van dollars en zo) is de afgelopen paar jaren ook sterk veranderd.

En ach... op Cuba van plaats A naar plaats B komen met de fiets is pretty straight forward: je neemt gewoon de grote weg, zo niet de snelweg...

Astrid