Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje met ebike gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje met ebike gezocht

Voor komende zomer (begin augustus 2025) zoek ik een fietsmaatje met ebike tussen de 50 en 70 jaar (of iemand, die wel van doortrappen houdt op een hybride fiets, ook in bergachtig terrein). Ik wil naar de Algauer Alpen gaan en dan vanaf een camping net buiten Pfronten(Zuid-Duitsland) allerlei fietsroutes gaan rijden. Wie spreekt dit aan? Laat het mij maar weten. Ik hoor het graag! Loes
Hallo Loes

Heel leuk plan. Ik heb je een pb gestuurd. Hoop dat dat werkt.

Gr Hilde
Hallo Loes,

Misschien wil je wat meer vertellen. Stuur me dan een PM? Ik krijg het hier niet voor elkaar
Hoi Loes,

Ik las je oproep en ben wel benieuwd naar je plannen? Ik zag dat er ook al andere fietsers gereageerd hebben, is daar al iets concreets uit gekomen.

Zou je mij wat meer info in een PM kunnen sturen?

Met vr fietsgroet,
Sandra (54 jr).
Overijssel
Sportieve fietser schreef:
vr 14 mar, 2025 14:08
Voor komende zomer (begin augustus 2025) zoek ik een fietsmaatje met ebike tussen de 50 en 70 jaar (of iemand, die wel van doortrappen houdt op een hybride fiets, ook in bergachtig terrein). Ik wil naar de Algauer Alpen gaan en dan vanaf een camping net buiten Pfronten(Zuid-Duitsland) allerlei fietsroutes gaan rijden. Wie spreekt dit aan? Laat het mij maar weten. Ik hoor het graag! Loes
Leuk, interessant, zie mijn bericht. Gr Sandra