De kern is uitwisselbaar met Presta. SC is presta/claverand zover ik weet.
Gr Jan
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Drie in totaal een deels op de foto.
Dank je!
Je hebt gelijk mbt de zolder, maar het is een dure fiets geweest en het zou zonden zijn als net het meest cruciale deel langzaam stuk gaat / niet te fixen is.Polariteit schreef: ↑di 10 jun, 2025 12:05Of niet teveel druk om maken, een fiets met krasjes leeft tenminste
Wil je een onbeschadigde fiets dan moet je hem na aankoop gelijk op zolder zetten![]()
Inhoudelijke reactie: ik heb dezelfde foodbags (denk ik) en ik herken dit niet; maar bij mij zitten ze ook absoluut niet 'vast' om de stuurbuis heen. Eerder 'zeer los', alleen om te zorgen dat ze er niet afvallen zeg maarZe blijven op hun plek door de straps om het stuur.
Nee, ik heb nooit voortassen gehad. Als ik alleen fiets red ik het (met wat concessies) zonder voortassen. Echter gaat de vriendin deze keer mee en haar fiets is een mountainbike en iets minder geschikt dan de mijne, dus we nemen een 31L ortlieb rack pack en deze ortlieb fork packs mee (buiten 4 backrollers).Grandonneur schreef: ↑di 10 jun, 2025 18:52tja. Ik vind het een heel mooi fietsje zo. Maar ja. Iedereen weet (of kan weten) dat bikepackingtassen slijtage aan het frame op kan leveren. Part of the game.
Nu heb je 2 voortassen ingeruild voor 6 andere units? Dat het centen kost moet iedereen zelf weten. Een hobby mag wat kosten. het praktisch nut ontgaat me.