Mwoah...kwestie van delegeren: Wie zorgt er volgend jaar voor een flinke zak oordoppenbert sitters schreef:Arme Harry,
Hij heeft het al zo druk met de organisatie.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Fedor schreef:Volgende keer verbod op (Exped)-luchtbedjes, of mensen met luchtbedjes moeten hun tent markeren zodat men gewaarschuwd isJarno schreef:Alleen het luchtbed gekraak in een van de tenten om mijn heen was wat jammer .
Het eten was inderdaad toppie. Dit heb ik maar zelden meegemaakt voor zo'n grote groep. Met liefde en aandacht bereid. Ook aan vegetariers is gedacht. Bedankt.Imeere schreef:Ik zal volgend jaar wat minder luid het kampvuur opvrolijken ik beken schuld....
Het was echter ook een investering, we hadden allerlei creatieve ideeën over het eten van volgend jaar. Bedankt dat niemand zeurde dat er van sommige dingen wat te weinig was. Jullie zijn een geweldig stelletje om voor te koken!!!
Hee Harry....wij moeten gewoon geen wijnflessen met draaidoppen meer meenemen, alleen kurken!!! De oplossing voor veel problemen,...geen last van lawaai of bolle tentjes.......harry-fietsenaar schreef:Mwoah...kwestie van delegeren: Wie zorgt er volgend jaar voor een flinke zak oordoppenbert sitters schreef:Arme Harry,
Hij heeft het al zo druk met de organisatie.