Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waar zijn de likes gebleven? - Forum Wereldfietser

Waar zijn de likes gebleven?

Wilde vandaag iemand complimenteren met een mooie bijdrage, maar dat ging niet meer. :(
...../ )
.....' /
---' (_____
......... ((__)
..... _ ((___)
....... -'((__)
--.___((_)
non-fixie schreef:
za 07 jun, 2025 19:32
Wilde vandaag iemand complimenteren met een mooie bijdrage, maar dat ging niet meer. :(
+1
F. van der Hoek schreef:
za 07 jun, 2025 19:45
...../ )
.....' /
---' (_____
......... ((__)
..... _ ((___)
....... -'((__)
--.___((_)
:D

Ja, zo kan het ook, maar wel een beetje veel werk. :o
F. van der Hoek schreef:
...../ )
.....' /
---' (_____
......... ((__)
..... _ ((___)
....... -'((__)
--.___((_)
Voor deze fraaie creatie zou ik nou graag een duimpje geven! :D. De knop moet maar snel terugkomen.
Even een korte toelichting. De site moet binnenkort geupgraded worden naar een nieuwere versie van PHPBB. Hiervoor was het noodzakelijk om ook de PHP-versie te verhogen. Na die stap bleek de site niet meer te werken. Dit werd verholpen door enkele gebruikte extensies uit te zetten. Dat betrof ook de extensie die de likes regelt. We hebben momenteel in onderzoek of er een nieuwere versie van de extensie is, of als dat niet zo is, of er wellicht een vervanger te vinden is. Er wordt aan gewerkt dus, maar verwacht geen oplossing binnen een paar dagen.

Peter
PeterVanRijn schreef:
za 07 jun, 2025 22:42
We hebben momenteel in onderzoek of er een nieuwere versie van de extensie is, of als dat niet zo is, of er wellicht een vervanger te vinden is. Er wordt aan gewerkt dus, maar verwacht geen oplossing binnen een paar dagen.

Peter
+1
F. van der Hoek schreef:
...../ )
.....' /
---' (_____
......... ((__)
..... _ ((___)
....... -'((__)
--.___((_)
👍
Frank schreef:
zo 08 jun, 2025 09:16
F. van der Hoek schreef:
...../ )
.....' /
---' (_____
......... ((__)
..... _ ((___)
....... -'((__)
--.___((_)
👍
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bij de originele post met deze tekens een hele tijd heb zitten turen, en verklaringen heb zitten verzinnen, maar door bovenstaande bijdrage zag ik het pas :oops: .
Hallo iedereen,

Ik heb de extensie weer aangezet. Willen jullie laten weten of het werkt?

Groet,
Phillip
Lijkt weer te werken zoals bedoeld.
Werkt toch niet, krijg heel veel foutmeldingen. Ik probeer even te cache eerst leeg te maken.

edit: ik heb de data moeten verwijderen en nu de extensie weer aangezet. Laat maar weten of het werkt. Waarschijnlijk zijn alle eerdere likes verwijderd.
Ik zie geen uitgedeelde noch mogelijkheid tot het geven van likes meer in het forum.

Niet dat ik die likes nou belangrijk vind of zo, hoor.
Ik denk dat ik weet wat het probleem is. De extensie die we gebruikten (post love) werkt niet meer sinds de update maar wordt ook niet meer onderhouden. Daarom moeten we ermee stoppen. Ik zal wel kijken of ik een nieuwe extensie werkend krijg maar daarvoor moet ik eerst nog een update doorvoeren. Dat zal binnenkort gaan gebeuren. Het forum gaat er dan even uit maar dat zal ik aankondigen.

Groet Phillip