Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Peiling - Forum Wereldfietser

Peiling

Aan beheerders, moderaters

Is het mogelijk om via dit forum een peiling te starten? Al dan niet via de forum beheerders?

Het lijkt mij dat dit een waardevolle toevoeging, instrument zou zijn ook voor het bestuur om inzicht te krijgen in waar leden interesse in hebben.

Het kan zijn dat hier in het verleden al eens over nagedacht is of zelfs geprobeerd maar daar ben ik niet van op de hoogte.

Bij voorbaat dank
Robert
Ik moest even zoeken, maar de poll-faciliteit blijkt in enkele subfora te worden aangeboden. In elk geval in Commercieel Nieuws en Kletspraat.
Bij het aanmaken van het topic waarin je een peiling/poll wilt aanmaken kun je het tabblad met die functionaliteit vinden naast het tabblad voor het toevoegen van bijlagen. Peil ze! :-)
In Commercieel Nieuws zie ik het peiling tabblad in Kletspraat niet.
Hm, vreemd. Met mijn gewone gebruikersaccount zie ik het wel, dus ik nam aan dat dat voor iedereen zou gelden.
Ik zal er de komende dagen wat dieper induiken.
moderator2 schreef:
wo 28 mei, 2025 07:57
Hm, vreemd. Met mijn gewone gebruikersaccount zie ik het wel, dus ik nam aan dat dat voor iedereen zou gelden.
Ik zal er de komende dagen wat dieper induiken.
Dank voor de moeite