Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie heeft interesse in 2 stalen Koga's? - Forum Wereldfietser

Wie heeft interesse in 2 stalen Koga's?

Dag allen,
Heb hier twee stalen Koga's vertrekkensklaar en in orde uiteraard.
Wijzelf trekken niet meer dus mogen ze in theorie naar iemand anders gaan die er nog jaren plezier mee kan hebben.
Ik wil zeker meer info geven en foto's maken en...wat nog allemaal.
Maar mijn vraag is gewoon eenvoudig. Is er interesse voor dergelijke herenfietsen. (mijn madame reed eveneens op een herenmodel.)
het betreft twee zwarte Koga Myata Randoneur Chromoly
Is al haast een museum stuk.
Ikzelf ben 190 cm en mijn madame is 175cm. Om een idee te hebben van frame maat
Enfin, ik krijg een Koga PaceB05 om in eigen streek terrasjes te doen.
Als je ziet wat ze op marktplaats bij de marktplaats doorverkopers kosten, die ze weer via marktplaats plaats kopen( zo een leuke oudere man met dochter koopt de fiets voor haar, goh, hij staat voor het dubbele weer te koop) is er zeker belangstelling voor - zie ze voor prijzen tot 700 euro.
Het zijn nog steeds goede fietsen, de frames zijn in mijn beeld net zo goed of beter als wat je nu aan stalen kona’s uit amerika haalt. Ik heb er een voor een vriend omgebouwd naar race stuur, hiermee zien ze er ook nog modern uit.
Probeer een echte liefhebber te vinden.
Verkeerd gekeken, ze staan ook voor 1500 te koop…
Ja hallo hier kun je toch geen zinnig woord over zeggen.

‘Een koga’. Tja daar mag iemand gerust €1500 voor vragen maar vooralsnog vind ik €75 een realistischer aanname.

spreekt een liefhebber want nooit zo’n fijne fiets gehad als m’n oude stalen terraliner
Hoi Hens,
Ik heb mogelijk interesse in de grootste van de twee (ben zelf 189).
Hangt natuurlijk af van specs en prijs en vooral ook: locatie. Ik woon in Den Haag.
Ik zoek een schaap met vijf poten: een betrouwbare en zwaar te bepakken, maar liefst niet al te dure fiets voor fietsvakanties met m'n gezin (deed het altijd op m'n stadsfiets zonder versnellingen, maar nu gaan we langs de kust door de duinen fietsen en daarvoor heb ik toch een upgrade nodig).
Ik zou graag meer informatie ontvangen!
Hartelijke groet,
Auke