Wij overwegen om de Mauerradweg te rijden in het Hemelsvaartweekend. We willen eigenlijk met de camper die kant op rijden en telkens op dezelfde plek overnachten. Dan 3 dagen steeds een stuk fietsen en naar start- of vanaf eindpunt met OV terug naar de camper. Is er al eens iemand die zoiets heeft gedaan? En wat is dan een handige plek om als centrale plek te kiezen.
Even voor de duidelijkheid: je wilt gewoon 3 dagen met de camper op een vaste plek staan en van daaruit elke dag een stuk Mauerradweg doen en per dag weer naar je camper terug om de volgende dag weer een ander stuk te fietsen? .
Maakt het uit waar je met de camper wilt staan? Op een plek alleen voor campers of mag het ook een 'gewone' camping zijn (die tegenwoordig al aardig bezet worden door campers is mijn ervaring....) en die campings liggen wat meer buiten het centrum.
Wil je ook stukken Mauerradweg door de stad (stedelijk dus) doen en/of meer buitenom door groenere gebieden?
Welke navigatie gebruik je voor de Mauerradweg?
Je vraagt concreet of iemand dit als eens gedaan heeft. Ik niet. Maar ik ken Berlijn een beetje en heb er al veel gefietst. Afhankelijk van je reactie kan ik wellicht wat meer to the point advies geven.