Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verenigd Koninkrijk - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Verenigd Koninkrijk

Misschien kan je eens met een bibliotheek enigszins in de buurt bellen. Tegenwoordig kan je daar ook terecht voor digitale zaken met de overheid bijvoorbeeld. Geen idee of bij elke bieb, maar je zou eens een poging kunnen wagen.
Want als iets nu niet lukt wat gisteren wel kon, dan kom je bij cookies en vooral het cache, wissen helpt vaak. Vervelend zoiets. Succes!
Geen idee of een bieb daarmee kan helpen, die is 11 km van ons huis....
Vandaag nog eens anderhalf uur bezig, gaat niet meer lukken. Vanmiddag naar reisbureau toe.
En dat voor een buurland met een stukje water ertussen! Ik voel me net een vulkaan van woede.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 02 mei, 2025 11:16
Ik voel me net een vulkaan van woede.
Als je er maar voor zorgt dat je via de officiële site aanvraagt.
https://apply-for-an-eta.homeoffice.gov ... w-to-apply
De eerste vraag op die site is er overigens speciaal voor jou geplaatst.
This is a new service - your feedback will help us improve it.
Ik heb echt de officiële website gebruikt. Er staat een logo van de Britse kroon op.
Morgen ga ik in Twente fietsen, dat lucht me wel op.
Eind 2024 heeft Twente zich na een referendum onafhankelijk van Nederland verklaard. Via een versnelde procedure is dit per 1 mei jongstleden in werking getreden. Wie geen Twentse roots heeft, moet voorafgaand aan een bezoek aan Twente eerst verplicht een inburgeringscursus doen. Die bestaat uit vier onderdelen: klootschietn voor beginners, krentewegge bakkn, paasvuur opbouwn en de n leern inslikkn. Dus begin maar vast met oefenen, anders word je aan de grens teruggestuurd.
stelvio73 schreef:
vr 02 mei, 2025 13:26
Eind 2024 heeft Twente zich na een referendum onafhankelijk van Nederland verklaard. Via een versnelde procedure is dit per 1 mei jongstleden in werking getreden. Wie geen Twentse roots heeft, moet voorafgaand aan een bezoek aan Twente eerst verplicht een inburgeringscursus doen. Die bestaat uit vier onderdelen: klootschietn voor beginners, krentewegge bakkn, paasvuur opbouwn en de n leern inslikkn. Dus begin maar vast met oefenen, anders word je aan de grens teruggestuurd.
Ik heb vroeger de Twentse tradities meegemaakt. Paasvuren, Vlöggeln in Ootmasum, Midwinterhoornblazen en katholieke kerkdiensten bijgewoond. En ook gedraaid op de standerdmolen van Usselo, vorig jaar. Ik ga niet verhuizen naar Twente hoor, alleen gewoon als bezoeker.
Met zoveel Twentse kennis en ervaring krijg je vast automatisch toegang. En hopelijk lukt dat ook met de permit voor het VK, want die procedure hebben ze toch wel onnodig lastig gemaakt.
Gelukt, Poppink! Ik kan je wel aanvliegen van vreugde! En m'n vrouw heeft ook een ETA.
Eigenlijk is zo'n ETA twee jaar geldig, maar die wordt verkort wanneer jouw paspoort de einddatum eerder eindigt.
20250502_152554.jpg
(oeps, nu mijn e-mail adres geblurd....)