Hoi, ben jij een aardig en avontuurlijk ingestelde vrouw tussen de 50 en 60 (ik m 61) en zoek je een
mannelijk reisgezel net als ik geen E-biker ?

Ik focus me nu hoofdzakelijk op Scandinavië want ik houdt niet van helse hitte !

Fiets bus naar Zweden aldaar een rondje via Ooskust (Kopenhagen) om vervolgens nog een stukje terugweg te pakken in Denemarken....en daar wat shelters aandoen...

Hoe dan verder terug naar Nederland weet ikzelf nog niet, iig geen retour fiets-bus kopen...vooralsnog op voorhand....dus eerder een vrij open geplande reis....Helemaal naar het Noorden kan ook en dan ergens een vliegtuig terug pakken of zo desnoods.!
Gedacht aan 7 Juli vertrek.

Ik rijdt een stalen Surly Ogre 1 x 11 29x 2.5 inch wielset, met front en rearrack.

En omdat het in Scandinavië lang licht blijft en ik liever wild kampeer heb je vele uren om je afstanden af te leggen.
Liever zonder veel haast en p/dag een km of 60/70..of meer als de benen en geologie meewerken..

Ik ben meer een diesel dan een benzine type fietser, als ik eenmaal warm loop kan ik zo nodig erg lang doorgaan...

Ik heb alle tijd, en ruimte, jij toevallig ook ?

Ik heb een groen werk verleden, kan goed overweg met minimale omstandigheden, kan aardig goed
en gezond koken en heb verder een filosofische ingestelde levenshouding en hou net zo van stilte.

Mijn bagage is max 15 kg en heb zo alles bij incl 2 pers LW tent, keuken kleren allerlij weer omstandigheden, mat en slpzk en elektrische toebehoren waaronder LW zonnecollector en powerbank...maar geen gedoe met drone , althans ik niet.
Dus behoorlijk autonoom...

Ben als persoon open minded waardoor ik de kleine zaken des levens niet als groot of storend ervaar...
Geen muggezifter met andere worden...
Met mijn 61 heb ik een jeugdig voorkomen mede door mij vrije geest met de nodige humor op zijn tijd.

Verder ben ik iemand die makkelijk plannen kan omgooien indien de situatie erom vraagt..
Ben geen streber die helemaal vast gepint de route perse tot de laatste meter wenst te rijden...

Ben jij ook zo een no-nonsense typ reageer dan graag, en we kijken indien gewenst samen verder voor een gezamenlijk plan...;-)

Het gaat om ieders gewenste beleving met samen gedeed plezier, met wederzijds respect en vertrouwen met een goede afloop....
groetjes Rene