Ook op dat punt is geloof belangrijker gebleken dan de werkelijkheid. Leesvoer:
Failure of seatbelt legislation
Ik ben bang dat je gelijk hebt.

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ook op dat punt is geloof belangrijker gebleken dan de werkelijkheid. Leesvoer:
Ik ben bang dat je gelijk hebt.
Dat was dat wetenschappelijke artikel dat ik aanhaalde. Dat keek juist naar allerlei afzonderlijke onderzoeken.eindgebruiker schreef: ↑di 22 apr, 2025 20:08Stelling: ieder willekeurig standpunt in deze discussie kan met een of meer wetenschappelijke artikelen worden onderbouwd.
Oftewel een systematische review zou zinvoller zijn dan verwijzen naar afzonderlijke onderzoeken/artikelen. Kent iemand die?
Ja, het zegt dus letterlijk dat het vaak is beweerd maar dat het niet klopt. Dat is de conclusie van dat onderzoek: "Recent evidence summarized by this literature review suggests that helmeted patients do not have better relative clinical outcome and protection against concussion than unhelmeted patients."gios schreef: ↑wo 23 apr, 2025 09:11Uit hetzelfde stuk(daar begint het zelfs mee):
History and the scientific literature exhibit that helmets continue to be the primary and most effective prevention method against traumatic brain injury (TBI)