Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Doos op bestemming? - Forum Wereldfietser

Doos op bestemming?

Een bestemming per vliegtuig bezoeken verlangt de nodige voorbereiding voor je bagage. Wij gaan de fietsen in een doos meenemen. De dozen zouden we ook weer voor de terugreis willen gebruiken. Mijn vraag is, waar laat je doos gedurende je reis?

Dank voor de reacties,

Eric
Bij het eerste overnachtingsadres na de heenvliegreis of het laatste overnachtingsadres voor de vliegreis terug. Als je terugvliegt vanaf dezelfde luchthaven als de aankomstluchthaven kun je die twee overnachtingsadressen allebei hetzelfde kiezen en verdient men al voor twee nachten aan je. Dat zou kunnen helpen in nog meer bereidwilligheid.

Mocht de doos de vliegreis niet al te best hebben doorstaan of je de doos toch niet op wil slaan tijdens je fietsreis dan zou het contacteren van een fietsenwinkel vlakbij de plaats van vertrek kunnen helpen. Misschien kan men daar een doos voor een nieuw geleverde fiets voor je bewaren, vaak zijn die gratis mee te nemen en soms tegen geringe betaling. Zorg dan wel dat die doos niet van een BMX of kinderfiets is... ;)
Inderdaad, op eerste overnachtingplek dicht bij vliegveld. met doos onder je arm is niet zo fijn fietsen. Ook al ooit doos bij prive-adres naast het vliegveld afgegeven en na drie weken weer opgehaald.
als ik van A naar B vlieg, heb ik ook al een paar keer pakketje met hoes en bubbletjesfolie naar laatste overnachtingsadres gestuurd. Dat ik op de dag van vertrek nog op zoek moet naar verpakkingsmateriaal vind ik te stressvol en jammer van de tijd.