Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorstel in vergadering (voortgezette discussie) - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Voorstel in vergadering (voortgezette discussie)

Froggy schreef:Wat ben ik blij dat ik zondag ochtend vroeg moet vertrekken en de ledenvergardering niet mee moet maken! Dit soort discussies moet ik de hele week horen op m'n werk en heb in m'n vrije tijd absoluut geen trek in!

Ga toch lekker fietsen!

Jim
Eens, Tweegesprekken op deze manier (blijven herhalen en doordraaien) graag aan het andere einde van de bar, of liefst in een ander café, in een andere stad op een ander continent ergens op een planeet in een ander stelsel.

Fietsen en lezen over fietsen doe ik graag in een semi-fantastische wereld waarin ik niet hoef na te denken over te veel van dit soort discussies.
Daarom fiets ik, bezoek ik dit forum.
De sterke overweging om lid te worden (die ik in het voorjaar had) is nu zeer aan het afnemen, ik kijk het nog maar even aan.

Toch een fijn weekend toegewenst, en een korte vergadering.

Gr Hans

aandegracht schreef:
De sterke overweging om lid te worden (die ik in het voorjaar had) is nu zeer aan het afnemen, ik kijk het nog maar even aan.

Toch een fijn weekend toegewenst, en een korte vergadering.
Kan ik onderschrijven,

Peter

Peter, Hans en Froggy,

Laten we een eigen vereniging oprichten!!
Gaan we gezellig fietsen :wink:


Blanche

Het is inderdaad jammer dat de discussie gemonopoliseerd wordt door enkele mensen en een gekleurdevetteletter.... De essentie gaat zo verloren.

Blanche schreef:Peter, Hans en Froggy,

Laten we een eigen vereniging oprichten!!
Gaan we gezellig fietsen :wink:


Blanche
Dat zou een echt Nederlandse reactie zijn. En wat levert dat dan op? :?

Over een paar jaar weer een splitsing. :lol:

Sinds dit voorjaar lees ik de berichten op dit forum. Langzaamaan leer je de meeste veelschrijvers wel kennen, en ontdek je ook dat er een aantal mensen bij is, die op een of andere manier ook een zakelijke relatie hebben met het brede onderwerp van wereldfietsen.
En ik moet zeggen dat er teksten waren van dat soort mensen die ik zinnig en leerzaam vond.
En me nooit geërgerd aan het feit dat er werd ondertekend met een bedrijfsnaam.
Naïef? Ach misschien.

Met een zeker masochisme lees ik de huidige discussie over (sluik)reclame.

Maar ik beleef meer plezier aan de bijdragen van de ingenieur uit de woonplaats van mijn overleden oom Jan.

Nee, dus even geen eigen vereniging.


Peter

Peter M schreef:
Blanche schreef:Peter, Hans en Froggy,

Laten we een eigen vereniging oprichten!!
Gaan we gezellig fietsen :wink: Blanche
Dat zou een echt Nederlandse reactie zijn. En wat levert dat dan op? :?
Over een paar jaar weer een splitsing. :lol:
Peter
Hee Peter, die nieuwe vereniging oprichten is niet serieus bedoeld. Moet er niet aan denken... :) Werd gewoon een beetje melig van sommige reacties.

Blanche schreef:
Peter M schreef:
Blanche schreef:Peter, Hans en Froggy,

Hee Peter, die nieuwe vereniging oprichten is niet serieus bedoeld. Moet er niet aan denken... :) Werd gewoon een beetje melig van sommige reacties.
Maak je niet ongerust
Zo was ook mijn reactie bedoeld!
Ik ben niet uit op een bestuursfunctie van "De Betere Wereldfietser". :D

Maar er zat wel degelijk een serieuze ondertoon in het tweede gedeelte.

Peter

Al enkele jaren gebruik ik met veel plezier dit forum om informatie te vinden voor mijn reizen en ben dus ook al vele malen een bericht van Erik en Bert tegengekomen, vaak met nuttige raad, maar bij het lezen heb ik wel altijd hun "commercieel" belang in het achterhoofd, zoals de meeste lezers waarschijnlijk.
Stoor me daar dus niet zo aan :)

Peter