Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pinksteren voor niet berggeiten - Forum Wereldfietser

Pinksteren voor niet berggeiten

Hallo,

Met de carnavalstocht gaf Coen aan dat er nog iemand gezocht wordt voor een Pinkstertocht naast de bergeitentocht.
Nu ben ik zelf gaan stoeien met een tocht vanaf Hengelo richting Tecklenburg en weer terug.
Het is een 4/5 daagse tocht die via Bad-Bentheim , Ibbenburen, Tecklenburg terug naar Hengelo.
Voordat ik deze tocht verder ga uitwerken wil ik de animo op het forum loslaten.
Als er genoeg animo is wil ik dit reisje wel organiseren.
Of is er iemand die dit samen met mij wil doen.

gr. Robert
Robert,

Er is vast interesse, echter volgens mij werkt het zo: je maakt (eventueel in overleg met De Wereldfietser) een route, zet die op de website en vervolgens kunnen geïnteresseerden zich aanmelden.
Helaas Bert is het enthousiasme van de Wereldfietser om iets te verwijderen op Facebook groter dan reageren op mijn vraag via de mail.
De ondersteuning om mensen te helpen is echt nul komma nul met uitzondering van de voorzitter die in ieder geval een uitleg geeft waarom mijn oproep is verwijderd.
Meer dan een week geleden heb ik het bewuste mailadres aangeschreven en heb nog steeds geen antwoord.
Het kost heel veel tijd om alles goed te kunnen organiseren waardoor ik de vraag heb gesteld of er belangstelling is.
Helaas komt er geen reactie op dit forum en de beste kans is via het FB platform maar dat bericht wordt met een uur verwijderd dus hier kunnen de fietsers ook niet reageren.
Dan heb ik het niet eens over of de tocht een officieel WF tocht is of een overige activiteit.
Een goede PR man/vrouw zou een goede aanwinst zijn bij de Wereldfietser.

gr. Robert