Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hotel Malaga - Forum Wereldfietser

Hotel Malaga

Beste medefietsers,
In september ga ik met twee vrienden fietsen vanuit Malaga. Inmiddels neemt Transavia onze tweewielers alleen nog in dozen mee. Weet iemand een redelijk hotel met airportservice waar we onze dozen mogen laten?
Groet, Jos.
Hoi Jos,
Welkom! De plannen zijn goed.

Tadaa! Kijk eens aan...
Le Chat, de chatbot van het Franse bedrijf Mistral en daarmee het Europese alternatief voor Amerikaanse zoekmachines, antwoordt als volgt:

"Voor jullie fietsvakantie vanuit Malaga zijn er verschillende opties om je fietsdozen veilig op te slaan. Hier zijn enkele suggesties:

1. **Eelway Luggage Storage**: Eelway biedt een bagagebewaardienst aan bij het vliegveld van Malaga. Je kunt je dozen online reserveren en ze achterlaten bij de receptie van een partnerhotel. Dit is een veilige en flexibele manier om je dozen op te slaan tijdens je verblijf.

2. **Lockmate Malaga**: Lockmate Malaga biedt een veilige plek om je bagage achter te laten voor een paar uur of dagen. Dit kan handig zijn als je ongemakkelijke check-in of check-out tijden hebt en de stad wilt verkennen zonder zware koffers.

3. **BagsCare**: BagsCare biedt bagagebewaring in het centrum van Malaga. Ze hebben ook een transferdienst naar het vliegveld, wat handig kan zijn voor jullie fietsdozen. Je kunt je bagage achterlaten vanaf €3 per dag.

4. **Nannybag**: Nannybag is een platform dat je verbindt met lokale hotels en winkels met extra ruimte om je bagage op te slaan. Dit kan een goede optie zijn als je dicht bij het vliegveld wilt blijven.

5. **Bike Hotel Malaga**: Hoewel specifiek gericht op fietsers, biedt Bike Hotel Malaga ook een werkplaats die gebruikt wordt voor fietsopslag. Het is 30 minuten rijden van het vliegveld van Malaga, wat een gemakkelijke toegang biedt.

Het lijkt erop dat er voldoende opties zijn om je fietsdozen veilig op te slaan tijdens je verblijf in Malaga. Ik zou aanraden om van tevoren contact op te nemen met de gewenste dienstverlener om te verifiëren of ze beschikbaar zijn en om eventuele specifieke vereisten te bespreken."

https://tweakers.net/nieuws/231606/fran ... atbot.html
In hotel don Curro hebben wij onze fietsvervoertassen (met frame, dus niet heel compact) met drie man paar dagen mogen laten staan, mag vast ook wel met doos. We kwamen voor een nacht, paar dagen fietsen, en laatste nacht weer daar.

Niks vt voren gevraagd; ter plekke geen probleem. Mochten ook gewoon in kamer in en uit pakken (fietsen in de krappe lift mee naar boven), tassen werden bij kamer weer afgeleverd, wel zo relaxed.

En Transavia staat fietskoffer of fietsdoos toe (als ik google); en koffer hoeft volgens mij niet hardshell te zijn? En wanneer een tas in een koffer overgaat... dat win je wel aan de balie denk ik als je hebt betaald :)

Dus als je een tas/softshell koffer hebt, zou ik het wel aandurven.

Succes!