Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op de fiets naar Rome vanaf half mei - Forum Wereldfietser

Op de fiets naar Rome vanaf half mei

Hi, ik wil (vrouw 58) vanaf half mei in ongeveer 4 a 5 weken op de fiets naar Rome. Kamperen. Aanvankelijk wilde ik dat alleen doen maar heb dit nooit eerder gedaan.
Zijn er meer fietsers met dergelijke plannen? Het lijkt mij leuk om bijvoorbeeld een deel van de route samen te fietsen in een klein groepje met 4 of 5 andere fietsers.
Hallo Marjan,
Ik heb het plan rond die tijd naar Verona te fietsen.
Poosje samen of in een groepje behoort tot de mogelijkheden.
Groet Peter
Dankjewel voor je reactie. Even aankijken of er nog meer fietsers te vinden zijn om een tijdelijk groepje te vormen voor een deel van de route? Ik zou t eigenlijk t leukste vinden voor de eerste etappes, de eerste helft. Om goed op weg te komen.
Ha Marjan, ik heb ook plannen om richting Rome te fietsen… afgelopen jaar mijn eerste fietsreis 3 mnd alleen gedaan. Was fantastisch… dus ik kan ook alleen naar Rome… maar om stok achter de deur te hebben en het gezellig kan zijn paar etappes samen te doen. Ik ben 61 en verslaafd sinds 4 jaar aan fietsen😉ik heb een geen E-bike😉

Hoop van je te horen hoe ver je met je olannen bent….Groetjes van Suzan
Hi Suzan, dankjewel voor je reactie. Inmiddels plannen iets aangepast. Ik vertrek al 27 april (vanuit Roermond) en fiets tot Sienna.
De eerste 8 dagen fietst een vriendin mee, daarna ga ik alleen verder.
Weet niet hoever ik zal zijn op dag acht. Zijn jouw plannen ook rondom vertrek eind april?
Groet, Marjan
Ha Marjan, ik vertrek iets later 5 mei ongeveer … Ik wil ook niet helemaal perse naar Rome, kijken hoe ver ik kom. Heel veel fiets plezier en het is spannend maar ook super leuk om alleen te fietsen wirdt je erg zelfverzekerd van heb ik mogen ervaren💪🚲mooie tocht gewenst van Suzan
Dankjewel voor de aanmoediging 💪🏼😀