Vraag aan doorwinterde fietsreizigers: welke maatregelen nemen jullie allemaal om diefstal te vermijden? Uiteraard een slot, en ik zou ook graag een tracker aan m'n fiets bevestigen (puur voor de gemoedsrust). Maar hoe doen jullie dit met al jullie fietszakken?
Een supermarkt lijkt me nu nog oke te zijn omdat er daar vaak wel sociale controle is, en de tijd dat je binnen bent is beperkt. Maar tijdens mijn grote trip zou ik ook af en toe eens een wandeldag willen inlassen, of als ik eens op een mooi plekje ben kan het zijn dat ik zin heb om plots een berg te beklimmen en moet ik mijn materiaal dan uiteraard achter laten
Hoe pakken jullie dit aan? En zijn er bepaalde trackers die aan te raden zijn (compatibel met Android)?
Een supermarkt lijkt me nu nog oke te zijn omdat er daar vaak wel sociale controle is, en de tijd dat je binnen bent is beperkt. Maar tijdens mijn grote trip zou ik ook af en toe eens een wandeldag willen inlassen, of als ik eens op een mooi plekje ben kan het zijn dat ik zin heb om plots een berg te beklimmen en moet ik mijn materiaal dan uiteraard achter laten