Ik reed 'm half Februari en dat was met tent niet te doen . Half Mei lijkt me al aardig warm c.q. heet . Ik had alleen harde Noordenwind maar nogmaals in Feb.
Pier.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Je kan prima vliegen op Sevilla met de fiets in een doos of gesloten hoes (KLM, Transavia). Het vliegveld ligt ten oosten van de stad op fietsafstand.DosSantos schreef: ↑ma 03 feb, 2025 10:02Dat klinkt inderdaad niet fijn:) Heb je nog tips qua vervoer er heen? (wil in Sevilla starten). Ik zat zelf te denken om er met de trein heen te gaan, maar dat lijkt me wel een gruwelijk lange trip. En dan terug de boel op laten halen en thuis laten brengen.
Met de trein is erg ingewikkeld. Je moet een aantal keren overstappen en overnachten tijdens de rit. Zie de treinplanner van de DB. https://int.bahn.de/nl/-Daan- schreef: ↑ma 03 feb, 2025 21:35Je kan prima vliegen op Sevilla met de fiets in een doos of gesloten hoes (KLM, Transavia). Het vliegveld ligt ten oosten van de stad op fietsafstand.DosSantos schreef: ↑ma 03 feb, 2025 10:02Dat klinkt inderdaad niet fijn:) Heb je nog tips qua vervoer er heen? (wil in Sevilla starten). Ik zat zelf te denken om er met de trein heen te gaan, maar dat lijkt me wel een gruwelijk lange trip. En dan terug de boel op laten halen en thuis laten brengen.