Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pm blijft lang in postvak uit? - Forum Wereldfietser

Pm blijft lang in postvak uit?

Morning, ik heb gisteren getracht een pm te sturen, maar deze staat nog steeds in postvak uit.

Doe ik iets verkeerd? Op laptop gemaakt, maar als ik aanpas op telefoon op ander netwerk blijft het zo dus ligt niet aan medium of netwerk.

Groetjes!
goede morgen, Je hebt het wel goed gedaan denk ik, maar deze blijft in postvak-uit staan, totdat degene aan wie je deze gestuurd hebt, deze ook gelezen hebt. En dat kan soms wel even duren want niet iedereen kijkt elke dag.
Soms is een e-mailtje sneller omdat ie in de mailbox komt en sneller gelezen wordt dan een forum bericht. Bij een PB heb je een leesbevestiging als de PB uit de uit box is.

Een mailtje kun je met het envelopje sturen, als je de forumgebruiker mag mailen. Dat is instelbaar.
IMG_4774.jpeg
IMG_4773.png
Die is gewoon nog niet gelezen. Niet iedereen zit heel vaak op het forum :P
Polariteit schreef:
za 01 feb, 2025 16:53
Die is gewoon nog niet gelezen. Niet iedereen zit heel vaak op het forum :P
Voor zover ik weet, krijgt de ontvanger van een pm een email van beheer wereldfietser dat er hier een pm klaar staat om te worden gelezen.
Je hoeft dus niet op het forum te zitten om te weten dat er een pm naar jou gestuurd is. Je moet wel op het forum inloggen om het bericht te lezen.
Merci voor de hulp!
Iemand die het weten kan pm'de me zojuist dat het instelbaar is of de geadresseerde ge-emaild wordt door beheer@wereldfietser.nl
Wat mij nu intrigeert : stelt de verzender dat in of de geadresseerde ? Ik heb even mijn 'profiel' opgezocht en zie geen vakje om pm's af te houden. Maar wellicht ben ik niet goed thuis in de krochten van dit forum.
math schreef:
za 01 feb, 2025 20:44
Iemand die het weten kan pm'de me zojuist dat het instelbaar is of de geadresseerde ge-emaild wordt door beheer@wereldfietser.nl
Wat mij nu intrigeert : stelt de verzender dat in of de geadresseerde ? Ik heb even mijn 'profiel' opgezocht en zie geen vakje om pm's af te houden. Maar wellicht ben ik niet goed thuis in de krochten van dit forum.
Je kunt dat zelf instellen in je gebruikerspaneel. Daar kom je door rechtsboven op je naam te klikken.
IMG_5254.png