Hier mijn eigen zwart-wit foto van 30 maart 1970, hoe bestaat het, dezelfde plek! Tegen het hek staat mijn fiets.
Was op fietstocht vanuit de jeugdherberg Brecklenkamp bij Lattrop.
Inderdaad de kerktoren van Nordhorn, warm dichtbij Bad Bentheim, die blijkens de Autokennzeichen onder NOH valt, zie mijn oude foto van 1970 gisteren.
Als je vanuit Denekamp fietst, zie je die toren meteen. Heeft ook sterke overeenkomst met de kerktoren van Oldenzaal, als je de spits wegdenkt. De foto is van juni 1975, onderweg naar Lingen.
De volgende is voor jou.
Als aanvulling.
Als je eens een leuke dag wilt hebben, ga dan naar Blankenheim, wat een hele mooie plaats is, daal met de fiets af door het Ahrdal naar de Rijn en neem de bus met fietsaanhanger terug naar Blankenheim.
Vrijheid is niet iets wat je neemt, maar wat je de ander geeft.
Vandaag ben ik er de hele dag niet. Ik ben naar een of ander Wereldfietserfestival.
Als Polling mijn oplossing goedkeurt, dan is dit het volgende raadplaatje:
Excuses, onverwachte kerkelijke verplichtingen vandaag. Oplossing was natuurlijk juist, en die poort herkende ik ook meteen, onze B&B lag daar een kleine 100 meter vandaan.
Die fietstocht langs de Ahr hebben we ook gedaan, rondje van gemaakt.
Tweety (Avaghon Atllas met Pendix) en Ome Gerrit (Gaastra 4.14)
Poppink had het over het mooie plaatsje Blankenheim, dus ik dacht, plaats een plaatje uit het mooi plaatsje Blankenheim.
Martin heeft het goed, de Hirtenturm in Blankenheim.