Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WereldfietserFestival uitverkocht! - Forum Wereldfietser

WereldfietserFestival uitverkocht!

Met ruim duizend bezoekers zijn er geen tickets meer te koop voor het WereldfietserFestival op zaterdag 25 januari te Ede.

Dit is ook een oproep om alleen met een geldige ticket af te reizen naar Ede, want zonder ticket kom je er niet in.

Op de dertig lezingen verdeeld over de dag is bijna 5.000 ingetekend. De grootste zaal met 300 honderd stoelen zit geregeld vol.

We hebben er zin in met zo'n honderd vrijwilligers. Heb je ook interesse om bij te dragen kijk dan eens op de site onder https://wereldfietser.nl/vereniging/vacatures

Het beursteam WFF25
Te lang getwijfelt :wink:
leuk dat er zoveel animo is!
Mooi dat het uitverkocht is, dan kan alle twijfel of de vereniging het risico kon dragen als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Op naar de volgende beurs met veel dank voor deze gewaagde beslissing van het bestuur en de support van alle vrijwilligers!
Super dat het is uitverkocht!
Helaas was ik net te laat voor het kopen van een kaartje.

Mochten er last-minute afmeldingen zijn dan neem ik graag een kaartje over :)
op de FB-groep van de Wereldfietser bulkt het van de accounts die "kaartjes in de aanbieding" hebben.
Vrees wel dat dit allemaal fake accounts zijn. Laat je daar zeker niet in vangen !
Headley schreef:
vr 24 jan, 2025 13:55
op de FB-groep van de Wereldfietser bulkt het van de accounts die "kaartjes in de aanbieding" hebben.
Vrees wel dat dit allemaal fake accounts zijn. Laat je daar zeker niet in vangen !
Dank voor je reactie. Ik zie het, ik durf dat niet zo goed aan. Mocht iemand een echt een kaartje over hebben, stuur mij graag een PM. Ik neem het graag over 😃
Headley schreef:
vr 24 jan, 2025 13:55
Dat viel mij ook al op. Accounts met weinig vrienden die kort, soms enkele dagen geleden zijn aangemaakt. Tips om fakes te herkennen staan onder andere hier. https://www.wikihow.com/Reveal-a-Fake-Facebook-Account
Mijn eerste WFF !
Geen spijt dat ik die afstand heb moeten rijden.
Enkele fijne lezingen bijgewoond en leuke gesprekken gehad met standhouders en anderen.
Dikke duim voor de organisatie, ik heb geen minpuntjes gezien :D .

Volgende editie ben ik weer van de partij!
Nog vergeten te vermelden: dank je wel aan de vrijwilligers die gans de dag de tweedehands-hoek hebben bemand en zo hebben toegezien op (ook) mijn spulletjes :D
Zomaar even spontaan: wát een leuk festival was het gisteren! Vijf inspirerende lezingen beluisterd over uiteenlopende fietsreizen, waarvan vrouwlief en ik er deze zomer eentje gaan doen.

Het was gezellig druk (zeker bij toiletten/horeca soms, maar geen probleem), en goed georganiseerd. Ook de 2e hands markt was een heel goed idee, nog een paar stuks kleding verkocht dus zo leverde de dag zeker meer op dan hij gekost heeft 😉

Bedankt organisatie en vrijwilligers!
Top dag gehad. HULDE