Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Deel jouw mooiste fietsreis foto's met De Wereldfietser - Forum Wereldfietser

Deel jouw mooiste fietsreis foto's met De Wereldfietser

Upload jouw beste wereldfietserfoto's op https://wereldfietser.nl/formulieren/jouwfietsreisfotos

Geselecteerde afbeeldingen publiceren we in onze tijdschriften De Wereldfietser en Vakantiefietser(Vlaanderen), website, instagram, facebook, etc. met vermelding van jouw naam.

Voor publicatie in ons tijdschrift ontvangen we graag hoog resolutiebeeld (= 300 dpi), dit mag gerust in jpeg-formaat zijn. RAW-formaat hoeft niet. Het beeldformaat moet minimaal 1 Mb (= 1000 kB) en Maximaal 10 Mb zijn.

Gelieve zelf de resolutie (kwaliteit) van de foto niet aan te passen aub.
de Wereldfietser schreef:
do 23 jan, 2025 18:42
Voor publicatie in ons tijdschrift ontvangen we graag hoog resolutiebeeld (= 300 dpi), dit mag gerust in jpeg-formaat zijn.
Een digitaal bestand heeft geen fysieke afmetingen, en dus heeft het aantal pixels per inch (dpi, dots per inch, zegt hoeveel puntjes je printer kwijt kan op een inch) er geen betrekking op. Wij weten niet wat de fysieke afmetingen van een geplaatste foto zal zijn, en kunnen dus niet berekenen hoeveel pixels de foto breed en hoog moet zijn om aan een gewenst (minimum) aantal pixels per inch te komen. Je zult aan moeten geven wat de afmetingen in pixels mogen zijn, óf hoe groot foto’s afgedrukt worden zodat geïnteresseerden zelf kunnen berekenen hoeveel pixels ze nodig hebben om aan 300 ppi te komen. Dat laatste is uiteraard wel omslachtiger voor eventuele inzenders.

Groetjes,

Carl
Ik heb het vier keer doorgelezen maar snap nog steeds niet wat je nou eigenlijk schrijft. Het enige wat ik wel weet is dat een profielfoto plaatsen me niet gelukt is. En ja, dat lag inderdaad aan de pixels. Wat toch vreemd is want het was een standaard formaat foto.