Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Magura HS33 firmtech velgremmen - Forum Wereldfietser

Magura HS33 firmtech velgremmen

Voor mijn firmtech remmen heb ik voor het voorwiel nieuwe cilinders gekocht (remklauwen), echter na bevestiging sluiten deze niet, het aluminium hendeltje krijg ik niet volledig aangedraaid, terwijl de oude dit probleemloos doen, dit is aan beide kanten het geval, links en rechts. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Bij voorbaat dank!
Is het niet gewoon de schroef waar hij opschuift iets in of uit draaien?
Ja, ik kwam er vanmiddag achter (via de Magura manual) dat dit de 'snelspanschroef' (of bout) is, die ik al had geprobeerd bij te stellen, alleen was er geen beweging in te krijgen, deze is bij mijn fiets helemaal rond van vorm, dus moeilijk grip op te krijgen, toch ga ik het morgen nog eens proberen, dit móet de manier zijn, bedankt voor je reactie M267!
idd de bout waar hij opschuify verder in of uit draaien, weet niet meer zeker of het 5mm inbus of torx 25 is, als hij heel vast is wat heet stoken want vaak gemonteerd met locktite
Hoera, beide schroeven los kunnen krijgen. In de binnenkant van de kop van de schroef bleek toch een gewone inbus aansluiting te zitten, maar die heb ik bijna moeten uitbikken vanwege al het vuil wat erin zat. Na het toevoegen van wat kruipolie en wat hitte van een vlammetje kreeg ik ze uiteindelijk beide los. Door de schroeven iets naar buiten te draaien werkt het hendeltje nu naar behoren om de remklauw vast te zetten. Dank voor de hulp!