Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Naar zuid Frankrijk of door naar Spanje voor of najaar 2025 - Forum Wereldfietser

Naar zuid Frankrijk of door naar Spanje voor of najaar 2025

Hoi ik ben een vrouw van 62 jong.

Ben zeer actief maar heb de lange afstand fietstochten dit jaar ontdekt in Nederland. Wat een prachtig land is het dan.
Ik heb gekampeerd en vrienden op de fiets. Of soms zo maar aangebeld. Waren mooie ervaringen.
Ik zou dus nu graag richting het zuiden willen gaan ergens in het voorjaar of najaar. Niet in de zomer dan veel te warm in het zuiden.
Ik ben een vrij mens. Heb weinig verplichtingen zou graag een vrouwelijke fietsmaat leren kennen ook voor in de toekomst. Een vaste maat waar ik op kan vertrouwen en een geschiedenis mee kan opbouwen

De afstanden die ik nu gefiets heb met bepakking en zonder ondersteuning ligt rond de 50 a 60 km gemiddeld. Fiets 18 km p u. Soms een hele dag en soms een paar uren. Net zoals het uitkomt. Geen haast.
Oh ja ik woon in Doetinchem Achterhoek

Wie voelt zich aangesproken.
Vriendelijke groet.
Marga.
Dag Marga,

jouw bericht dateert al van drie weken geleden. Ik was toen nog - je raadt het al - op fietsreis. Ik reageer toch maar even, niet als fietsmaat (je zoekt een vrouwelijke en ik ben een man), maar als een fietser met ervaring op het traject dat jij voor ogen hebt voor voorjaar of najaar 2025. Ik weet niet of je (nog) belang stelt in mijn adviezen.
Zo ja, reageer dan even op mijn e-mailadres: xxxxx
Dat gaat handiger dan via dit forum.

Dag,

Jerique

Edit moderator: hoewel e-mailen ongetwijfeld handiger gaat ontmoedigen wij het gebruik van e-mailadressen op het forum zoveel mogelijk. Gebruik een PB om e-mailadressen uit te wisselen.