Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tijdschriften niet toegankelijk via Mijn Wereldfietser - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Tijdschriften niet toegankelijk via Mijn Wereldfietser

Belle schreef:
wo 20 nov, 2024 13:36
Stop s.v.p. met het ervan uitgaan dat het een gebruikersfout is. Ik heb het in vier verschillende browsers getest. Cookies verwijderd, incognitoscherm, alles uitgeprobeerd.
Wereldfietser beheer schreef:
wo 20 nov, 2024 14:31
Ik vermoed dat het een gebruikersprobleem is. Gooi je cookies en je geschiedenis weg.
Hmmm.
Nog even een reactie van mijn kant. Het lag niet aan Belle maar aan een instelling op de website. Dat heb ik nu hersteld dus hopelijk werkt het nu.

Ik wil niet de toorn van Belle over me afroepen dus hopelijk heb ik het bij deze goed gemaakt :D :D
In weze is de beheerder dus ook gewoon een gebruiker. :wink: Overigens zitten de meeste uitdagingen tussen stoel en toetsenbord.
Wereldfietser beheer schreef:
wo 20 nov, 2024 14:31
Beste allen,

Zonet een check gedaan. Werkt in 3 browsers. Ik vermoed dat het een gebruikersprobleem is. Gooi je cookies en je geschiedenis weg. In Firefox, bijvoorbeeld, kun je je cache leegmaken met Ctrl-F5.

Groet,
Phillip
Het is opgelost mensen. De beheerder heeft de accountinstellingen aangepast. Het werkt nu waarschijnlijk ook weer voor @Vos.