Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WereldfietserFestival25 - Forum Wereldfietser

WereldfietserFestival25

Zaterdag 25 januari is het zover: het WereldfietserFestival in Ede!
Dé dag voor langeafstandsfietsers en iedereen die droomt van verre fietsreizen. Laat je inspireren door o.a.:
• 30 boeiende lezingen over fietsen door continenten, landen en langs adembenemende routes.
• 20+ informantentafels, waar ervaringsfietsers hun kennis delen.
• Het WereldfietserCafé, met gesprekken over thema’s die iedere fietser aangaan.
• Een expositieveld met wereldfietsers en hun fietsuitrusting.

Tickets voor leden kosten slechts € 11,50. Niet-leden betalen € 16. Boek nu je ticket en reserveer alvast je plek bij de lezingen! Het (bijna) volledige programma en de mogelijkheid om een ticket te kopen vind je op de website https://wereldfietser.nl/.

(Bron: de Wereldfietser)

Jan
Vraagje.
Ik wil 2 kaarten bestellen, maar als ik dan door het menu loop van de lezingen kan ik maar 1x kiezen. Of wordt er vanuit gegaan dat we beide naar dezelfde lezingen willen? Of moet ik dat aangeven op een andere manier. Op de website vind ik hierover geen informatie terug.

Dank voor de hulp alvast.
Anno
Als je meer dan één ticket besteld kun je per ticket lezingen reserveren opgeven. Log in op de site van de wereldfietser, ga onder jouw inlognaam naar ‘Evenementen’, Kies daar voor ‘bekijk inschrijving’ en dan vind je rechtsboven de tickets die je hebt aangeschaft. Per ticket kun je onder voorkeuren de lezingen reserveren. En na reservering jouw persoonlijke programma uitprinten. Reserveringen kun je in de loop der tijd nog aanpassen, voorzover er nog capaciteit is in de zalen

Bijlagen