Additionally, paste this code immediately after the opening tag: FIETSgenoot BALKAN voorjaar 2025 - Forum Wereldfietser

FIETSgenoot BALKAN voorjaar 2025

Fietsgenoot Balkan 2025 gezocht. Voorjaar 2025 (in de periode  mei -  juli) gedurende 4 a 5 weken. 

Vervoer van en naar bestemming via trein of fietsbus o.i.d. (in verband met beperken voetafdruk). Mogelijkheden moeten nog uitgezocht worden. 

Ik ben een vrouw van 57 jaar, fit en energiek, bekend met lange afstand fietstochten binnen Europa. Balkan is voor mij de eerste keer (lijkt mij prachtig daar). Fietsen gaat voor mij vooral over genieten onderweg, om op te gaan in de natuur, geschiedenis van een land, bezienswaardigheden, mensen, eten/drinken. Denk aan 80 kilometer per dag afhankelijk van weer, hoogtemeters en zin:). 

Plan is om een tocht in elkaar te zetten met de routes 'Dwars door de Balkan' en 'de Balkan kustroute' maar sta ook open voor andere opties. Het liefst kamperend en via eenvoudige onderkomens (als het zo uitkomt).

Ik fiets met een Giant Expedition. En zoek een fitte en relaxte fietsgenoot met een gelijkwaardige bike (zonder e).
ik heb je een pb-tje gestuurd, heb je dat gezien?
gr eveline
Hoi, wat leuk, ik ga in dezelfde periode met een vriend ook in de Balkan fietsen.
We gaan nu beginnen met het uitzetten van de route e.d. Gaan ook een tent meenemen.
Op 25 januari zijn we op het wereldfietserfestival om daar ook de lezing bij te wonen.
Misschien kom je daar ook en kunnen we wat ideeen uitwisselen of op een andere wijze contact houden.
Alvast veel plezier met de voorbereiding.
Stef.
Ha Eveline
Zeker jouw berichtje gelezen en gereageerd (maar blijkbaar ergens blijven hangen?). Nogmaals PB

Met groet
Blommeke
Stef Lapien schreef:
zo 17 nov, 2024 13:13
... het wereldfietserfestival ...
Zijn daar meer details van gekend, waar, toegang, enz ...?
Datum heb ik ondertussen wel :lol: .
Dank voor de info .
Stef Lapien schreef:
zo 17 nov, 2024 13:13
Hoi, wat leuk, ik ga in dezelfde periode met een vriend ook in de Balkan fietsen.
We gaan nu beginnen met het uitzetten van de route e.d. Gaan ook een tent meenemen.
Op 25 januari zijn we op het wereldfietserfestival om daar ook de lezing bij te wonen.
Misschien kom je daar ook en kunnen we wat ideeen uitwisselen of op een andere wijze contact houden.
Alvast veel plezier met de voorbereiding.
Stef.
Dank voor de tip Stef!
Leve de voorbereiding en de uitwisseling:).
Zie PB
evelineb schreef:
za 16 nov, 2024 18:21
ik heb je een pb-tje gestuurd, heb je dat gezien?
gr eveline
Ha Eveline
Heb je inmiddels mijn pb's gezien/binnen gekregen?
Zo niet, dan klopt er iets niet.