Additionally, paste this code immediately after the opening tag: OP ZOEK NAAR KOGA WORD TRAVELLER - Forum Wereldfietser

OP ZOEK NAAR KOGA WORD TRAVELLER

Beste forumleden,
Ik ben woonachtig in de regio Turnhout, dat is niet ver van de Nederlandse grens en bijvoorbeeld ook Baarle-Nassau.
Op zoek naar een Koga World Traveller vond ik wel een Kogadealer maar die heeft dit model niet op voorraad en adviseert om naar het Koga Experience Center in Ede te rijden. De service daar is wel gratis maar het is heen en weer ook wel een serieuze afstand.
Kent er iemand uit de regio Baarle-Nassau een Kogadealer die ook een uitgebreide voorraad heeft?
Alvast dank en beste groeten,

Bosvogel
Doe even een bel rondje bij je in de buurt.
Dan weet je het snel genoeg :)
Koga dealers vind je hier: https://www.koga.com/nl/vind-dealer
Compleet met telefoonnummer en mailadres.
heel veel kogadealers hebben de world traveller niet. bij het bike exp center kun je er in ieder geval op testen
Beste dank voor jullie input-ik contacteerde diverse dealers, telefonisch en schriftelijk. Wacht nog op enkele antwoorden maar het blijkt inderdaad dat de World Traveller dikwijls onbeschikbaar is in de winkel.
Mogelijk zit een tripje naar Ede op een bepaald moment dan toch in de planning.
Ik hoopte in Nederland een betere beschikbaarheid van de WT te kunnen vaststellen maar dat blijkt niet het geval.
Waarom zoveel moeite doen voor specifiek deze fiets? Koga is niet meer het service gerichte kwaliteitsmerk dat het ooit was...
Fietsvoordeelshop heeft maat 56 op voorraad
Je lijkt er ook een proefrit op te kunnen maken
Ze zitten door heel NL ook aan de grens van belgie

https://www.fietsvoordeelshop.nl/koga-w ... rijs-heren
In de buurt van Ede, in Veenendaal zit een grote fietsenwinkel met zeer veel 2e hands fietsen. Vaak zitten daar ook goede "reisfietsen" bij zoals de gezochte koga. (winkel heet Rein Veenendaal)

Succes met je zoektocht!
Bedankt voor de reacties-de Fietsvoordeelshop was mij tot op heden onbekend. Zijn ook actief in België blijkbaar.
Rein Veenendaal is idd een interessante tip-evenwel ook een stevig ritje vanuit mijn woonplaats. Houdt het in gedachten.

Beste dank en groeten,

Bosvogel
Een bezoek aan Ede vorige week is voor mij echt de moeite waard gebleken. Diverse WT's kunnen uitproberen van model 2024 en 2025.(met zowel Rohloff naaf als derailleur) en met verschillende soorten sturen. Ik mocht naast het circuitje binnen ook een aardig eindje op de openbare weg fietsen. Heb een bruggetje kunnen pakken en ben stukje offroad in het bos gegaan.
Keuze gemaakt, volgende dag meteen besteld bij Koga dealer in mijn buurt.
Het grote voordeel van de testritjes en begeleiding van een medewerker; Heeft me in feite een hoop geld bespaard.
Anders had ik uit eigen ervaring niet geweten dat: 1: De schijfremmen van het 2024 model voor mijn gevoel veel fijner remmen dan die van een 2025 model. 2: Voor mij een Denham stuur comfortabeler en natuurlijker aanvoelt. En 3: Dat een veel duurdere Rohloff naaf voor mij van weinig neerwaarde is.
Volgende week kan ik hem ophalen.
Probeer eens bij Paul van Korven in Goirle. Is niet zover van Turnhout vandaan.
gr Jan