Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het is maar net waar je bent. In sommige gebieden zou je fiets er na 5 jaar nog staan, maar op andere plaatsen is wildkamperen niet verstandig. Andere landen zijn net Nederland.Elbo schreef: ↑ma 26 feb, 2024 20:08even een vraagje, ik ga van de zomer een aantal weken door frankrijk, italie fietsen en (wild)kamperen. Ik vroeg me af of het nodig is mijn fiets te verankeren aan een boom of zoiets als ik s nachts in mijn tentje lig. of is dit niet nodig ? wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb er geen ervaring mee, maar een donker touwtje van de fiets naar je tent vastbinden?Elbo schreef: ↑ma 26 feb, 2024 20:08even een vraagje, ik ga van de zomer een aantal weken door frankrijk, italie fietsen en (wild)kamperen. Ik vroeg me af of het nodig is mijn fiets te verankeren aan een boom of zoiets als ik s nachts in mijn tentje lig. of is dit niet nodig ? wie heeft hier ervaring mee?
Wel eerder gehoord dat alleenreizende fietsers in Engeland werden geweigerd. @Kees, was dat in dit geval ook de reden?keesswart schreef: ↑di 27 feb, 2024 10:05Zo vond ik afgelopen zomer in Zuid-Engeland een mooi plekje aan de rand van een park en een sportveld, nadat drie campings mij rond 20.00 uur niet had willen ontvangen en ik het bij de vierde camping niet eens geprobeerd heb toen ik daar allemaal schreeuwende kinderen rond zag rennen.
Ik denk dat men geen zin meer had om na sluitingstijd van de receptie nog iemand in te schrijven. De camping waar ik eerst had willen overnachten, was een 'adults only' camping (dus geen gezinnen met kinderen) waarvan de ingang hermetisch gesloten was. Ik heb de beheerder nog gebeld, maar die weigerde om me binnen te laten.