Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1775 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35599 berichten
Vanwege die hoogspanningsleidingen heb ik opentopomap er bij gepakt en gezocht naar hoogspanningsleidingen die zowel langs als over een rivier lopen.
20241023_161332.jpg
Dat vind ik ook wel.
Beurt naar Renel.
Hoe heb het het plekje zo gevonden?
Je bent recent in het Ahrdal geweest en met zoeken op steinbrucke ahrtal kwam ik 'm tegen.
Volgende ronde:
weg007.jpg
Aan die banier rechts te zien verlaat je Oostenrijk bij die grensovergang.... Heb ook Oostenrijk zo binnen gefietst of verlaten.
Heb de omtrek van Oostenrijk op Google satelliet afgezocht, maar niet overal omdat open velden liggen, zoals bij Hongarije.
Toch best lastig. M'n ogen krijgen nu slaap, zzzz....
Op de grenssteen rechts staat Tirol, maar ik krijg het nog niet gevonden.
Dit is de grensovergang van Zwitserland naar Oostenrijk als je de Reitsma route naar Rome neemt.
Net voor de Reschenpass in Oostenrijk.
Voor mij is dat al even terug in 2019.
zwitserland oostenrijk.jpg
Goed gezien! Mijn foto is ook uit 2019, ik was onderweg naar Firenze. Beurt+bonuspunt naar Steven fietst.
Verhip, heb de Tirol-steen niet gezien en ik dacht dat alleen Vorarlberg aan Zwitserland grensde....
@Renel. leuk dat we op bijna hetzelfde punt en rond dezelfde tijd daar een foto gemaakt hebben.

Een nieuwe en klein beetje dichter bij huis.
Om de paar jaar fiets ik daar voorbij.

IMG_4603.jpg
Zo te zien in Wallonië. Maar wel lastig om de lijst met 3.353 immobiliers (makelaars) in heel Wallonië op internet af te zoeken....
Dat heb ik al voor jou gedaan, het is deze: https://www.immo-bertrand.be/
Maar ik heb even snel tussen te koop en verkocht gekeken maar deze niet gevonden.
Wanneer is de foto genomen? Misschien is het gestroomlijnde, wigvormige huis al verkocht en uit de markt gehaald....
Ik weet niet of het huis al verkocht is. Begin Juni 2025 kan ik kijken.
Het is inderdaad Franstalig België.
Een kleine hint. Vlakbij is een "muur" die "berggeitjes" graag pakken.
Dat het met de Muur van Huy te maken had dat dacht ik al, maar ik ken het parcours van de Waalse Pijl niet zo. Ik was aan de oostkant van de Maas aan het zoeken, daar vond ik niks, maar aan de westkant had ik het zo gevonden.
https://www.google.nl/maps/@50.525097,5 ... FQAw%3D%3D
DaVinci, dat at is inderdaad de juiste locatie.
Herkenbaar gebouw ook.

Op naar het volgende plaatje.
Ok, het volgende plaatje:
kanonnen.jpeg
Klopt, daar is het.
De beurt gaat naar RianGeenen.
Nu herkende ik het punt omdat ik er ook echt geweest ben, maar Google Lens wist het ook.

Hopelijk is mijn plaatje niet te moeilijk, ik zal niet te streng zijn op exacte locatie, het is bereikbaar vanaf een fietspad:
20230907_164446.jpg