Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1773 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35448 berichten
Ik zag het gele bordje Alta Tensione Pericolo di Morte, dus het moest ergens op een groot station in Italië zijn.
Eerst gekeken bij Roma Termini en Milano Centrale, maar daar zijn geen viaducten over het spoor, daarna Bologna Centrale, en daar was het wel raak.
De volgende:
Water.jpeg
Links een jaagpad en rechts een verkeersweg. Dacht ik aan de Drentse Hoofdvaart. Maar die is iets breder en het landschap rechts is wel erg laag.... dat is 'em niet.
Ben wat moe, vanmiddag pittige karwei gehad. Op mijn molen heb ik de zeilen op 25 meter hoogte van de wieken weggehaald voor reparatie. Veel touwen zijn versleten of geknapt. Kan ik de zeilen niet meer behoorlijk voorleggen. Totaal 72 m2 zeildoek aan oppervlakte. Ook nog waterkouwe wind....
20241108_120107.jpg
Het is niet de Drentse Hoofdvaart, je moet het een stuk zuidelijker zoeken.
Kanaaldijk bij Meijel, ongeveer vanaf hier ?
Ja, daar is het.
Ik kwam hier afgelopen zondag langs, het terras bij café de Stoep (de Streetview even naar links draaien) zat vol. Het was 13 graden maar je zat er lekker in de zon.
De beurt gaat naar math.
Ik vermoedde wel dat Da Vinci ons een plaatje uit Noord Limburg of ZO Brabant zou voorschotelen. Toch heeft het nog even geduurd voordat ik het goede kanaal gevonden had.

Volgende
IMG_0122.JPG
Gezocht op crr 1083:

Haysi Caboose Inn.
https://www.virginia.org/listing/haysi- ... inn/22919/
Slim gezocht, maar volgens de standaard van dit spelletje verwacht ik toch een Streetview van de plek.