Hallo allemaal! Voor de website https://www.bonjourparijs.nl/ ben ik op zoek naar iemand die ervaring heeft met fietsen naar Parijs en het leuk vindt om daarover een gastblog te schrijven voor op onze website. Heb jij de tocht gemaakt of ken je iemand die dat heeft gedaan? Dan hoor ik graag van je!

Het lijkt me erg leuk om jouw verhaal te horen over de reis. Wat heeft je gemotiveerd om juist met de fiets te gaan, en hoe heb je de route aangepakt? Misschien kun je wat vertellen over de voorbereiding en wat je onderweg allemaal bent tegengekomen. Zijn er bijvoorbeeld plekken die je onderweg hebt ontdekt en die je anderen zou aanraden?

Ik ben ook benieuwd hoe het fietsen in Parijs zelf je bevallen is. Voelde het veilig en waren er genoeg fietspaden? En wat vond je van het verkeer en de fietsinfrastructuur daar? Welk advies zou je hebben voor anderen die dezelfde route overwegen?

Als je het leuk vindt om mee te doen, stuur me een berichtje! Het lijkt me geweldig om jouw ervaringen en tips met andere liefhebbers te delen.

Met vriendelijke groet, Jay