Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie heeft er een GPX van +/_ Zuid Thailand naar Maleisië? - Forum Wereldfietser

Wie heeft er een GPX van +/_ Zuid Thailand naar Maleisië?

Hallo allen,

Na Sulawesi nu een idee (ivm makkelijk ergens kunnen komen met vliegtuig uit Europa), te fietsen van Zuid Thailand (Phuket, waar ik de laatste fietsreis ben geëindigd) naar ergens in Maleisië. Penang? Kuala Lumpur/.
En dat eind december - eind januari a.s
Wie heeft daar 'onlangs' prettige ervaringen opgedaan en mogelijk een stukje GPX voor me?
Easy does it :)

Groeten Astrid
Hallo allen,

Niemand die eens tot Georgetown is gefietst?
Ik weet niet zo goed wat te denken over het gebied tussen Phuket en Georgetown (Maleisie).
Is het daar bv mooi buitenom alle zo bekende eilanden en een beetje rustig fietsen.
Wie wil zijn ervaring delen.

Groeten Astrid
Een GPX is meestal ook maar gewoon een bestandje van iemand die een route in elkaar geflanst heeft, geen garantie dat dat nou de mooiste route is. Dat kan je toch zelf ook wel...

Of zoals wij het meestal doen: gewoon een goede kaart kopen, dan heb je overzicht en op een gegeven moment weet je wel welke weggetjes je moet hebben.
Wij fietsten van Bangkok naar Georgetown in 2020.eigen route, vnml langs de oostkust met doorsteek terug naar westen
alegre schreef:
di 05 nov, 2024 11:45
Hallo allen,

Niemand die eens tot Georgetown is gefietst?
Ik weet niet zo goed wat te denken over het gebied tussen Phuket en Georgetown (Maleisie).
Is het daar bv mooi buitenom alle zo bekende eilanden en een beetje rustig fietsen.
Wie wil zijn ervaring delen.

Groeten Astrid