Het probleem is bekend bij Osmand en staat op de lijst voor een volgende release:
Share to Garmin Connect #9258
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dank. De workaround zoals beschreven had ik dus ook al zelf ontdekt met Mixplorer.daulagari schreef: ↑vr 01 nov, 2024 20:26Het probleem is bekend bij Osmand en staat op de lijst voor een volgende release:
Dank. Via Garmin forum net ook dit antwoord gekregen. Komoot werkt ook niet zonder internet. Maar goed kabel als backup is handig om te weten.Polariteit schreef: ↑za 02 nov, 2024 16:13Garmin connect heeft helaas een internetverbinding nodig. Wil je offline gpx-tracks naar je device sturen, dan zul je met kabeltjes aan de slag moeten. Dit kan dan overigens gewoon via een filemanager-app op je smartphone, en dan 'copy-paste' naar de juiste map op je garmin. Volgens mij heet die map op iig mijn 1040 gewoon 'courses'.
Welke adapter gebruik je hiervoor?Fytsreizger schreef: ↑ma 04 nov, 2024 15:08Geen ervaring met Osmand, maar wel om een route (ik gebruik ook de kruimelroute) via een kabeltje op de micro SD kaart van de Garmin te zetten. Ik gebruik dan een lezer die ik rechtstreeks op mijn telefoon (iPhone) aansluit. Dan via de 'verkenner' van Apple kopiëren naar de SD kaart.
Idd houtjetouwtje, maar het werkt wel altijd. Voor deze oplossing gekozen omdat ik nog altijd gebruik maak van mijn Etrex30 die geen draadloze verbinding kent.
Even zoeken want ik weet niet meer waar ik hem toen besteld heb. Maar zo eentje is het: https://www.kabelexpert.nl/lightning-na ... kaartlezer