Afgelopen zondag, na een rondje Achterhoek nog een stukje door Nationaal Park Veluwezoom. Ik wilde de Arnhemsestraatweg vermijden en ging via de Posbank terug naar Arnhem. Niet ver naast het fietspad stond dit ree te grazen (een lapje groen met de naam "Lappendeken"). Ik was verbaasd dat ik het dier zo makkelijk kon fotograferen. Er werd even opgekeken en daarna verder gegaan met grazen. Het ree was kennelijk wel wat passerende fietsers gewend
Je treft het zelden een Kwikstaart mannetje en het vrouwtje bij elkaar.
Ze stonden ver van ons af in het veld en pas na te hebben ingezoomd werd duidelijk wat het voor vogeltjes waren.
It is not the bike but your attitude with which you can cycle around the world.
Op m'n zomeravondtocht gespot in het Brabantse Waspik. Rechtstreeks geïmporteerd uit Zweden volgens de eigenaresse, die er een ommetje mee maakte als ware het haar hond. Ze trok alleen wat meer bekijks en zelfs ik stapte bij wijze van uitzondering even af om te controleren of het klopte wat ik meende waar te nemen.
Wel een compliment is dit voor je natuurrijke tuin!
Ik hoop binnenkort de kerkuil die zich in onze tuin heeft gevestigd op beeld te kunnen vastleggen.
En het is zover! Dagelijks zie ik de kerkuil zitten. Nu in zijn hok, meestal bovenop een oude TL balk. We komen nu zo weinig mogelijk achter om hem/haar rust te gunnen.